Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:08:12 GMT

جزئیات تکمیلی انفجار در پتروشیمی خارگ

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۵۰۷۰

ایسنا/بوشهر مدیر بحران استانداری بوشهر عنوان کرد: عصر امروز وقوع حریق در پتروشیمی جزیره خارگ موجب مرگ یک نفر شد.

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: آتش‌سوزی در پتروشیمی خارگ از ساعت ۱۷:۴۰ آغاز شد و طی ۱۵ دقیقه با کمک نیروهای امدادی و آتش نشانی مهار گردید.

وی ادامه داد: پتروشیمی در حالت اورهال بوده و نیروها در حال شستشوی مخازن و تعمیرات بوده‌اند که متاسفانه به دلیل انفجار ماده اشتعال‌زا حین جوشکاری این حادثه رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بحران استانداری بوشهر اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: قربانی حادثه در همان زمان و به دلیل پرت شدن از ارتفاع فوت می‌کند.

وی بیان کرد: این حادثه خسارت مالی چندانی نداشته و حریق سریعا توسط نیروهای آتش نشانی خاموش شده است.

انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان سوختگی گناوه 

ناصر ابراهیمی، بخشدار جزیره خارگ نیز درباره جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: هر ساله تعمیرات اساسی تحت عنوان اورهال در پتروشیمی‌ها انجام می‌شود که متاسفانه امروز و در دومین روز از این تعمیرات، در مخازن پتروشیمی خارگ آتش‌سوزی رخ داد. 

وی ادامه داد: تایم مدیریت بحران خیلی کم بود و این حادثه سریعا مدیریت شد، در واقع آتش‌سوزی ۱۵ دقیقه به درازا کشید و خسارت تاسیساتی نداشتیم اما متاسفانه یک نفر در این حادثه جان باخت.

ابراهیمی اظهار کرد: از چهار نفر دیگر مصدومان حادثه آتش سوزی در جزیره خارگ، متاسفانه یک نفر وضعیت وخیمی دارد. 

وی عنوان کرد: مصدومان توسط ناجی به بیمارستان سوختگی گناوه منتقل شده‌اند. 

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: بالگرد نیز برای انتقال مصدومان آماده بود اما به گفته خلبان و به لحاظ نامساعد بودن باند اسکله بحرگان و تاریکی شب، ریسک فرود بسیار بالا بود و به همین خاطر تصمیم این شد که با ناجی منتقل شوند که البته تفاوت زمانی چندانی ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزی یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز