Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرایند فرزند خواندگی در تعطیلی دو هفته تهران و در روز‌های کرونایی، اظهار کرد: در این دوهفته سرعت فرآیند فرزندخواندگی مانند سایر فعالیت‌ها در کشور به طبع کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه فرایند فرزندخواندگی روند خود را طی می‌کند، افزود: این اقدام با سرعت کمتر طی می‌شود و زمانی که مراجع قانونی مانند؛ پزشکی قانونی، پلیس +۱۰ و... با ظرفیت کمتر فعال باشند و یا مراکز مشاوره و روانشناسی تعطیل باشند به طبع فرآیند فرزندخواندگی هم کندتر انجام می‌شود.

بابایی با بیان اینکه کارشناسان سازمان بهزیستی با همان یک سوم ظرفیت اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور دارند و کار‌ها دنبال می‌شود، ادامه داد: سایر همکاران و کارشناسان به صورت دورکار آنچه که باید در فرایند فرزند خواندگی انجام شود را دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون‌های بررسی فرزندخواندگی برگزار می‌شود، ادامه داد: کندی و کاهش سرعت در روند کار فقط معطوف به سازمان بهزیستی نیست تمامی سازمان‌ها به دلیل شیوع کرونا و کاهش نیروهایشان فعالیتشان سرعت کمتری دارند.

مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی نیز جدا از این موضوع نیست و فرایند فرزندخواندگی نیز متاثر از وضعیت فعلی کند‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید

آمار فرزندخواندگی در ۶ ماهه اول سال/ فرزندخواندگی کودکان معلول باید فرهنگ سازی شود تأثیرات کرونا بر فرآیند فرزندخواندگی/ پروسه فرزندخواندگی به کندی پیش می‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآیند فرزندخواندگی تعطیلی دو هفته ای فرآیند فرزندخواندگی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: از اواخر وقت امشب پنجشنبه از شدت وزش باد در سطح استان کاسته می‌شود و اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: طی دو روز گذشته وزش باد شدید در استان ایلام باعث آسیب به سازه‌های سبک و درختان شد.

وی افزود: با کاهش شدت وزش باد در روزهای آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: فردا هوا در سطح استان صاف تا کمی ابری و در بعضی اوقات با وزش باد همراه خواهد بود و در اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

کد خبر 747767

دیگر خبرها

  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مقاومت ترموود در برابر آتش
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس