Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:11:29 GMT

پایگاه بسیج دریایی در بندرانزلی راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۵۲۶۳

پایگاه بسیج دریایی در بندرانزلی راه اندازی می شود

سرهنگ پاسدار مهدی صفاتی عصر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مقر فرماندهی سپاه این شهرستان اظهار داشت: این پایگاه به جهت تحولات اخیر منطقه و جنگ میان آذربایجان و ارمنستان در انزلی ایجاد می شود تا میزان آمادگی دفاعی این منطقه افزایش یابد .

وی افزود: به همین منظور با هماهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران ، قایقرانان و بسیجیان بومی و محلی نسبت به تجهیز افراد و نیروهای خود اقدام کردیم تا مردم از سرزمینشان دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرانزلی جهت مبارزه با سنبل آبی نیز اقدام به برگزاری اردوی جهادی جهت انهدام این آفت با رایزنی محیط زیست خواهد کرد .

وی خاطر نشان کرد : این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور دو نفر در هر قایق برگزار خواهد شد و در خصوص محل انباشت و نحوه انهدام این آفت نیز با همفکری محیط زیست اقدام خواهد شد .

صفاتی،  شعار امسال هفته بسیج را بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین اعلام و اظهار داشت : علیرغم مشکلات موجود باید سعی کنیم نیمه پر لیوان را ببینیم  و موفقیت های کسب شده را کمرنگ جلوه ندهیم .

وی گفت : در نخستین روز هفته بسیج در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه نمازگزاران شهرستان از خدمات بسیجیان در ایام کرونا مطلع خواهند شد . پویش سلیمانی ها نیز دیگر برنامه هفته بسیج است که در روز شنبه برگزار خواهد شد .

وی تصریح کرد : پایگاههای بسیج در غربالگری و نهضت کمک مومنانه حضوری چشمگیر و فعال داشتند ؛ در این راستا در هفته بسیج نیز با توجه به کمبود خون در کشور در پایگاههای انتقال خون حضور یافته و خون اهدا می کنند .

صفاتی اظهار داشت : برنامه‌های یادواره شهداء نیز به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای آزاد و در درب منازل شهید برگزار می شود؛ همچنین اجرای طرح هر کوچه یک شهید و یک حسینیه در این راستا برگزار می شود .

وی از برگزاری نشست سبک زندگی اقتصاد مقاومتی در حوزه پایگاه بسیج  خواهران نیز خبر داد و یاد آور شد : بر اساس امضاء تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه ، پنج میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در نظر گرفته شده است که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ در اختیار کمیته امداد و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اختیار سپاه قرار گرفته است . این تسهیلات به صورت قرض الحسنه از ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان به افراد صاحب طرح و ایده پرداخت می شود .

وی برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی را دیگر برنامه هفته بسیج شهرستان بندرانزلی اعلام و خاطرنشان کرد : عدم شناخت از فضای مجازی و آسیب‌هایی که خانواده ها متحمل می‌شوند از دلایل برگزاری این کارگاه می باشد .

صفاتی همچنین از اجرای مرحله چهارم از ویزیت و اهداء دارو رایگان خبر داد و یاد آور شد : این طرح در یکی از مناطق کم‌برخوردار در روستاهای بشمن ، طالب آباد و جفرود با کمک شبکه بهداشت و بیمارستان برگزار می شود .

صفاتی به بازسازی و ترمیم مسکن محرومان نیز اشاره و خاطر نشان کرد : این اقدام با هزینه اندک و توسط گروه‌های جهادی در سطح منطقه انجام می پذیرد .

وی به افتتاح چهاردهمین مسکن محرومان در روستای کچلک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان اشاره و خاطر نشان کرد : این مسکن با ۵۰ مترمربع زیربنا افتتاح و در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه نهضت کمک‌ مومنانه در طول هفته بسیج نیز ادامه دارد ، گفت : یکهزار بسته معیشتی در سطح روستاها و محلات شهرستان با همکاری معتمدین محل و پایگاه‌های بسیج توزیع خواهد شد .

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا ، اهداء یک دست جهیزیه کامل با حضور امام جمعه و فرمانده نیروی دریایی ، برگزاری مسابقات ورزشی ، فضاسازی تبلیغی ، طرح دیدار با مادران آسمانی ، اردوی جهادی بسیجیان شهر و روستا برگزاری یادواره شهدا ، میز خدمت در محدوده کپورچال با حضور مسئولان مورد تقاضای مردم از دیگر برنامه های هفته بسیج شهرستان بندرانزلی می باشد .

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب گیلان واقع شده است . 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بندرانزلی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بندرانزلی گیلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بندرانزلی گیلان اخبار کنکور میلیون تومان هفته بسیج خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند