Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان گفت: مطمئن هستم که تیم مس رفسنجان هفته‌به‌هفته شرایط مطلوب‌تری خواهد داشت. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم گل‌گهر اظهار داشت: بازی فردا جزو بازی‌های خوب و پراهمیت مسابقات است و تیم گل‌گهر را تیم بسیار خوب با کادر فنی شایسته، مربی کاردان و بازیکنان خوبی می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی هفته اول‌ خود توانستند این را نشان دهند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هم سعی کردیم شرایط خوبی برای تیم‌مان داشته باشیم. در هفته اول مسابقات عملکرد و نمایش بدی نداشتیم. ایراداتی داشتیم که رفته‌به‌رفته حل خواهیم کرد. در بازی فردا تیم باجنگندگی و برنامه‌ریزی بهتری در مسابقه حاضر خواهد بود و مطمئن هستم که تیم مس رفسنجان هفته‌به‌هفته شرایط مطلوب‌تری خواهد داشت. سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شرایط تیم گل‌گهر گفت: تیم فوتبال گل‌گهر تیم شایسته‌ای است. بسیار مهره‌های خوبی دارد. این تیم را جزو سه چهار تیم اول امسال می‌بینم. تیم گل‌گهر را جزو تیم‌هایی می‌بینیم که برای کسب سهمیه قدم بر می‌دارد. با توجه به شرایطی که خود باشگاه و شرایطی که از مربی حریف سراغ دارم، این تیم را بسیار قابل احترام می‌دانم. ربیعی خاطرنشان کرد: تیم گل‌گهر بسیار پرمهره است و می‌تواند امسال برای کسب سهمیه بجنگد. ما هم برنامه‌ریزی‌های خودمان را خواهیم داشت و این بازی هم مثل بازی‌های دیگری که در طول فصل می‌تواند رقم بخورد، قطعاً با تمرکز و رشادت بچه‌های تیم ما همراه خواهد بود. وی درباره غایبان تیمش مقابل گل‌گهر افزود: ما دو سه بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. یکسری به دلیل اتفاقات انضباطی است. مسیح زاهدی را هم به دلیل ابتلا به کرونا در بازی فردا در اختیار نداریم. سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی لیگ برتر به دلیل افزایش شیوع کرونا در کشور بیان کرد: برای تیم‌هایی مثل ما که از دسته پایین‌تر به لیگ برتر آمده  و شرایطمان به گونه‌ای است که دوست داریم هر چقدر سریع‌تر با فضا و اتمسفر لیگ‌ برتر تیم‌مان انطباق‌پذیری داشته باشد. آن طرف ستاد مبارزه با کرونا مسئله‌ای دیگری دارد یعنی ورزش و همه کارهایی که انجام می‌دهیم، در نهایت نباید منجر به خطر انداختن سلامت جامعه شود. خیلی این مسئله برای ما مهم است. تابع تصمیم‌گیری‌هایی هستیم که مراجع بالاتر برای فوتبال بگیرند چه سازمان لیگ و چه ستاد مبارزه با کرونا. ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که تیم مس رفسنجان جزو تیم‌هایی است که قطعاً هر چه بگذریم از این تیم بسیار خواهید شنید. فردا مقابل گل‌گهر بهتر از بازی استقلال ظاهر خواهیم شد. بازیکنان ما فردا با درایت، تمرکز و هوشمندی در برابر رقیب زیرک و باهوش بازی خواهند کرد. سعی می‌کنیم در کنار این، چاشنی از تعصب و جنگندگی در نحوه عملکرد و راندمان بازی بچه‌ها مشهود باشد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مس رفسنجان تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم