Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت: همه عوامل دخیل در تخریب منزل این خانم احضار شده‌اند و چگونگی رویداد و عاملان این دستور در دست بررسی و شناسایی است.

 

به گزارش برنا؛ مجتبی قهرمانی گفت: آنچه در مورد تخریب منزل این خانم در بندرعباس رخ داده و نوع و شیوه کار و نحوه برخورد با آنچه غیرقانونی خوانده شده است، به طور دقیق در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پرونده قضایی برای متخلفان در این زمینه تشکیل و چگونگی رویداد و زوایای مختلف آن در دست اقدام است و همه عوامل دخیل در تخریب این منزل احضار شده‌اند و شکایت این خانم نیز اخذ و بررسی فوری آن در دستور قرار گرفته است که طی 24 ساعت می‌بایست انجام گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس تصریح کرد: امروز به شخص مصدوم و خانواده اش از طرف بهزیستی خانه ای تحویل داده شد و به سازمان‌های حمایتی هم دستور قضایی داده شده است که به این خانواده کمک فوری شود.

قاضی قهرمانی همچنین با اشاره به معرفی این خانواده به پزشکی قانونی در صورت تمایل‌شان، خاطرنشان کرد: تحقیق در خصوص نقض حقوق شهروندی از طرف نیروهای شهرداری نسبت به این خانواده نیز صورت می‌گیرد.

او درباره وضعیت جسمانی خانم صاحب این منزل نیز عنوان داشت: همه خدمات بیمارستانی برای این سوختگی‌های ایشان رایگان شد و باید طول درمان ایشان نیز کامل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بندرعباس حوادث تخریب منزل زن سرپرست خانوار در بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در جاده رشت - انزلی یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در ساعت ۲:۳۲ بامداد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودرو اطفای حریق و نجات به محل حادثه واقع در جاده رشت- انزلی جنب دیوار فرودگاه روستای بیج اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: برخورد خودرو با درخت و دیوار منزل مسکونی باعث مصدومیت شدید سه مرد و یک زن حدوداً ۳۰ تا ۳۵ ساله شده بود که تیم عملیات آتش‌نشانی با همکاری عوامل اورژانس نسبت به خارج کردن هر چهار مصدوم اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مصدومان توسط سه خودرو اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی یکی از مصدومان مرد در بیمارستان فوت کرده است.

وی با بیان اینکه بررسی علت حادثه بر عهده کارشناسان مربوطه است، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه در آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 750477

دیگر خبرها

  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان