Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه 34 انبار احتکار کالا توسط سپاه لرستان طی یک ماه گذشته کشف شده است گفت: خدمت رسانی بسیج در همه عرصه ها چشمگیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سردار حبیب الله توکلی در مراسم عملیات والفجر ۹ در پلدختر اظهار داشت: پرونده لشگر ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) لرستان پر از حماسه آفرینی و رشادت است که رزمندگان لرستانی در عملیات های مختلف افتخارات و جانفشانی های بزرگی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه وظیفه داریم حماسه آفرینی رزمندگان لرستان را در شهرهای مختلف برنامه ریزی و به تصویر بکشیم که این کار بسیار هنرمندانه از روز نخست جنگ را به نمایش می گذارد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: ۴۱ سال از عمر بسیج گذشته و بسیج به فرمان امام(ره) تاسیس شد و در آن مقطع در کنار نیروهای مسلح یک تشکل مردمی شکل گرفت که این ابتکار امام(ره)به عنوان پایه گذاری ارتش ۲۰ میلیونی انجام شد که تا امروز از خدماتش استفاده شده است.

سردار توکلی عنوان کرد: کسی فکر نمی کرد بسیج در مساجد و محلات توسط جوانان شکل بگیرد و در امنیت و آسایش محله نقش آفرینی کند به طوری که در دسته ها و گردان ها بتوانند حماسه های بزرگی را خلق کنند و در دوران دفاع مقدس نیز نقش خود را نشان دادند.

وی بیان کرد: پرونده جنگ با افتخار آفرینی بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح بسته شد و عرصه های دیگری برای نقش آفرینی بسیج وجود داشت که نیاز بود حضور یابند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به حضور بسیج در سازندگی و اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج در این عرصه ها اقدامات بسیار زیادی انجام داده که در امر محرومیت زدایی در محروم ترین نقاط گام هایی بزرگ برداشته است.

سردار توکلی با اشاره به نقش بسیج و خدمات آن در ایام کرونا افزود: امروز با توجه به شیوع کرونا بعد از بهداشت و درمان، بسیج با جمعیت بی نظیری که در کشور دارد در کنار بهداشت بیشترین خدمت برای مقابله با کرونا داشت که همزمان با هفته بسیج طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا انجام می شود.

وی از کشف ۳۴ انبار احتکار خبر داد و گفت: بسیج در عرضه نظارت بر بازار و مقابله با گرانی در کنار سایر مسئولان حضور دارد و در این مدت ۳۴ انبار احتکار توسط سپاه کشف و ضبط شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به عملیات والفجر ۹ خاطر نشان کرد: این عملیات یکی از عملیات های بزرگی بود که لرستانی ها در آن نقش مهمی داشتند.

وی اظهار داشت: گردان شهدای پلدختر در این عملیات نقش مهمی داشتند و این حماسه آفرینی ها همیشه ماندگار است که همزمان با هفته بسیج این عملیات در پلدختر بازسازی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع انبار احتکار عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است