Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:46:50 GMT

طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در گلستان عملیاتی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۵۸۰۶

طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در گلستان عملیاتی می شود

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بانوان در تربیت و تعالی جامعه دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نقش موثری دارند.

وی با اشاره به فراخوان طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بانوان رکن تربیت و محور بالندگی، رشد و تعالی و گفتمان ساز مبانی و اصول مهم تحکیم بنیان خانواده و جامعه بوده و اگر امروز با افتخار از عظمت شهدا سخن می گوییم همگی تربیت یافته مادرانی مجاهد و خانواده های مکتبی و انقلابی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلمی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بانوان و توجه به توانمندسازی این قشر اثرگذار در قامت انقلاب اسلامی، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد با توجه به ظرفیت‌های بسیار عظیم حوزه بانوان در عرصه های مختلف، طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان گلستان را با همکاری تشکل های مردمی، نهادهای انقلابی و حاکمیتی اجرایی کند.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: این طرح در راستای مشارکت، توانمندسازی، تقویت و ایجاد ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و مردمی در حوزه بانوان برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه به برخی از محورهای مهم این طرح جامع اشاره کرد و افزود: شناسایی و ثبت نام از بانوان در این طرح در قالب مشارکت های انقلابی، جهادی و مردمی با رویکرد، پژوهشی محتوایی، آموزشی و تربیتی، اجتماعی مردمی، فعالیت‌های تبلیغی، تبیینی و تولید محصولات و خدمات فرهنگی صورت می پذیرد.

دیلمی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و بهره مندی از این طرح می توانند به سایت pishraftyaran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۳۴۶۰۰۹-۳۲۳۲۴۵۷۱ امور بانوان داخلی ۲۲۶، اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، تماس حاصل بگیرند.

کد خبر 5075857

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر کتاب و کتابخوانی اهدای خون تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.
ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصورسازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.
معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.
لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند