Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «کنت مک‌کنزی» فرمانده تروریست‌های سنتکام با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که به دنبال جنگ با این کشور نیستیم.

وی ادعاهای بی‌اساس درباره «رفتارهای مخرب منطقه‌ای ایران» را تکرار کرده و گفت که گستره و شدت این رفتارها افزایش یافته است.

مک‌کنزی مدعی شد که «گروه‌های نیابتی ایران» در عراق، ۵۰ حمله راکتی علیه پایگاه‌های آمریکا در این کشور انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست و گفت که سیاست فشار حداکثری، ماهیت نظامی ندارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سنتکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه حُریت ترکیه به نقل از «منابع آگاه» مدعی شد که چند کشور غربی در مجموعه‌ای از اقداماتی که در نشست دو روزه در ریاض، پایتخت عربستان بررسی شد، کاهش فروش تسلیحات و اعمال محدودیت برای تحویل فناوری‌ها به اسراییل را پیشنهاد دادند.

به نوشته حُریت، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه کشورهای عربی و شماری از کشورهای اروپایی در نشست ریاض در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد، درباره اقداماتی که ممکن است علیه اسراییل و کشورهای حامی دولت صهیونیسی در جنگ غزه اعمال شود، گفتگو کردند.

بنابر گزارش حُریت، این بحث با هدف مشارکت هرچه بیشتر کشورها در بسته «عناصر فشار» بود که شامل پیشنهادی درباره محدودیت های فضای هوایی، از جمله موارد دیگر است.

پیشتر نشریه پولیتیکو گزارش داده بود که گروهی متشکل از بیش از ۹۰ وکیل آمریکایی، از جمله دست‌کم ۲۰ وکیل از کابینه دولت از جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا خواستند «کمک‌های نظامی به اسرائیل را به دلیل اقدامات اسرائیل در نوار غزه متوقف کند؛ اقداماتی که در تضاد با قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه است.»

کد خبر 6093218

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود