Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در بیمارستان شهید محمدی از مصدوم حادثه تخریب یک منزل مسکونی توسط شهرداری بندرعباس عیادت کرد.

صالحی ضمن عیادت از مصدوم این حادثه و دیدار با اعضای خانواده او، در جریان روند رسیدگی به وضعیت و مراحل درمان وی قرار گرفت.

وی در این رابطه تصریح کرد: براساس گزارش مسؤولین بیمارستان، روند درمان مصدوم ادامه دارد و کادر درمانی با جدیت از همان دقایق ابتدایی حادثه وارد عمل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: به سازمان‌های حمایتی هم دستور قضایی داده شده است که به این خانواده کمک فوری شود.

وی همچنین عنوان داشت: همه خدمات بیمارستانی برای فرد مصدوم، رایگان خواهد بود و باید طول درمان او نیز به صورت کامل طی شود.

صالحی تأکید کرد: آنچه در مورد تخریب محل سکونت این خانم در بندرعباس رخ داده و نوع و شیوه عملکرد مسؤولین و کارکنان شهرداری و نحوه برخورد با آنچه از سوی آنها غیرقانونی خوانده شده است، به طور دقیق در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان هرمزگان هرمزگان شهید بندرعباس رئیس کل دادگستری هرمزگان علی صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت