Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@04:16:55 GMT

پدیده آقازادگی از رفتار مدیران نشآت می گیرد/ برنامه های معاونت روحانیون قرارگاه ملی مبارزه با فساد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۵۹۸۸

پدیده آقازادگی از رفتار مدیران نشآت می گیرد/ برنامه های معاونت روحانیون قرارگاه ملی مبارزه با فساد

به گزارش صدای ایران، دکتر سید مهدی رفیعی راد معاونت طلاب و روحانیت قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در برنامه هزار در چهار صدای ایران، اظهار داشت: موضوع آقازادگی، چالش است اینکه آقایی را به بچه یاد بدهیم به نگرش آن شخص سیاسی برمی‌گردد، مسئول سیاسی، منویات، ذکر، جهان‌بینی، نوع نگاه او سلوک فردی مدیر سیاسی کشور، جا‌های خودش را نشان می‌دهد یکی از آن‌ها بچه آن فرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من باور داشته باشم که شأنی دارم که یک پروتکل‌هایی برای ارتباط با بنده است، شما اگر با من کار دارید باید این پروتکل‌ها را رعایت کنید، این نوعی نگاه است این نگاه به بچه هم می‌رود.
ایشان گفت: قرآن به ما می‌گوید: با تکبر روی زمین راه نروید. ما نجات را در صدق می‌دانیم، صدق فقط صدق کلام نیست وقتی عنصر سیاسی ما باور به صداقت داشته باشد، غیر از قولش، نگاهش، زندگیش شفاف می‌شود. دکتررفیعی افزود: بنده که مسئول می‌شوم از کجا دیکته می‌شود که نسبت به انجام وظایفم محدودیت قائل شوم و در ارتباط با مردم یک نگاه بالا به پایینی پیدا بکنم و نفراتی که تحت امر خودم هستند را با پروتکل ببینم و نپذیرم.
معاونت طلاب و روحانیت قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: سلوک مدیریتی از کجا به من اجازه می‌دهد که مردم را نبینم، مردم را کوچک ببینم، پاسخگو مردم نباشم، پاسخگو عملکردم نباشم، چه منشی هست که به یک مدیر اجازه می‌دهد که پاسخگو نباشد و بگوید من مسکن مهر را قبول ندارم.
وی افزود: کسی که سنش بالا رفته، کارهایش را انجام داده، الکش آویزان است، کارکردش فقط یک جا است، فقط برای بچه‌هایش و برای اقوامش می‌تواند شغل‌سازی کند، برای خودش هم می‌تواند تولید ثروت کند.
ایشان خاطر نشان کرد: ما در قرار‌گیری ملی مبارزه با فساد می‌خواهیم ابتدا مطالبه درست را به مردم بگوییم و بگوییم طبیعت سیستم این نیست که از کارمندی که حقوقش را نگرفته مالیاتش را بگیرد، از کسانی که شرکت‌های خانگی دارند که کجای دنیا این کار را اجاره می‌دهند؟ فعالیت اقتصادی بدون داشتن هویت اقتصادی جرم باید تلقی شود یعنی چه در کشور که رشوه گرفتن عادی باشد؟ مبارزه با فساد آبرو بردن نیست، مبارزه با فساد تخریب دستاورد‌های نظام نیست، مبارزه با فساد یک عمل سازنده، سد کردن، بستن راه فساد و ساختن است.
دکتر رفیعی گفت: پس اساساً ما دنبال کاری سازنده هستیم برای مبارزه با فساد، برنامه لازم است و این برنامه در حال تدوین است. ما در معاونت طلاب و روحانیون قرارگاه مبارزه با فساد، به دنبال ایجاد گفتمان‌سازی، گفتمان درست مبارزه با فساد هستیم.

ویدئو گفتگوی صدای ایران با دکتر مهدی رفیعی راد معاونت طلاب و روحانیت قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در برنامه ۱۰۰۰ در ۴ را در ادامه ببینید:

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران هزار درچهار اقازاده ها رانت فساد قرارگاه ملی مبارزه مبارزه با فساد معاونت طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود