Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@23:29:40 GMT

خواص شگفت انگیز تخمه «کدو تنبل»

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۶۱۰۱

تخمه‌های کدو تنبل بهترین منابع طبیعی منیزیم هستند که طعمی آجیلی و اندکی شیرین دارند. خبرگزاری میزان _ همشهری آنلاین نوشت: شما می‌توانید این تخمه‌های کرم‌رنگ را از درون کدو تنبل درآورید، از گوشت نارنجی‌رنگ اطرافشان جدایشان کنید، آن‌ها را آبکشی کنید و با روش‌های گوناگون از جمله جوشاندن یا تف دادن مغز به رنگ سبز زیتونی این تخمه‌ها از  درون پوست‌شان در آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  راه ساده‌تر این است که تخمه‌های مغز شده آماده را بخرید.   تخمه‌های کدو یکی از بهترین منابع طبیعی منیزیم هستند، ماده‌ای معدنی که برای حفظ فشار خون ما در حد طبیعی مهم است. تخمه کدو همچنین منبع خوبی برای چند ماده معدنی دیگر، چربی‌های اشباع نشده  و فیبر است.   برای دریافت فیبر بیشتر می‌تواند تخمه‌ها کدو تنبل را با پوستشان هم بخورید: اندکی روغن زیتون آغشته کنید، آن‌ها را روی کاغذ شیرینی‌پزی بگذارید و برای ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در دمای ۱۵۰ درجه در فر بگذارید.   همچنین می‌توانید مغز تخمه کدو مغز شده را اندکی تف دهید و به همراه سالاد، سوپ، نان و غلات بخورید. بیشتر بخوانید: راز‌های طلایی برای داشتن خوابی بی نظیر

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

        برچسب ها: کدو تنبل تخمه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کدو تنبل تخمه کدو تنبل تخمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گیاه دارویی نفخ شکم را از بین می‌برد

رازیانه خواص اعجاب انگیزی دارد، باعث از بین بردن نفخ می‌شود، گوارش را بهبود می‌بخشد، دارای خواص ضد التهابی است و باعث می‌شود که در فصل زمستان بدن‌تان گرم شود.

به گزارش جام جم، می‌توانید دانه رازیانه را داخل سبزیجات مختلف به کار ببرید یا دمنوش آن را بنوشید که نفخ را بعد از غذا از بین می‌برد.

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • این گیاه دارویی نفخ شکم را از بین می‌برد
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است