Web Analytics Made Easy - Statcounter



طی ۷۲ ساعت گذشته یازده نفر در شهرستان نیشابور دچار مسمومیت با گاز co شدند که متأسفانه دو نفر از آن‌ها فوت کردند.

بنا بر گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ نیشابور در ۷۲ ساعت گذشته ۱۱ نفر دچار مسمومیت با گاز co شدند که متأسفانه دو نفر از آن‌ها فوت کردند.

در اولین اتفاق ناگوار آقای ۵۰ ساله که درون تریلی پیک‌نیک روشن کرده بود به علت مسمومیت با گاز co فوت می‌کند، همچنین روز گذشته ۶ نفر از افراد یک خانواده در روستای خانشاه دچار مسمومیت با گاز co شدند که با اطلاع به موقع و تلاش کارشناسان اورژانس از مرگ نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین حادثه هم که در خانه باغی در روستای بوژان اتفاق افتاد چهار نفر از اعضاء یک خانواده که از زغال برای گرمایش استفاده کرده بودند دچار مسمومیت با گاز co می‌شوند که متأسفانه یک نفر از آن‌ها فوت می‌کند.

همچنین روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ اعلام کرده؛ همه‌ ساله با فرا رسیدن فصل سرما و به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی که به طور عمده گازسوز هستند خطرات ناشی از مسمومیت با منواکسید کربن به میزان زیادی افزایش می‌یابد در همین راستا می‌طلبد همیشه قبل از استفاده از وسایل گرمایشی از باز بودن مسیر لوله بخاری و خارج نشدن لوله از محل اطمینان حاصل کنید.

در ادامه اورژانس ۱۱۵ نیشابور نیز هشدار داده به هیچ عنوان در خودرو پیک‌نیک روشن نشود، همچنین استفاده از زغال برای گرمایش در فضای بسته موجب مسمومیت می‌شود.

کم نفسی، تهوع، سردرد، از دست دادن هوشیاری، سرگیجه و افتادن از نشانه‌های مسمومیت با گاز منواکسید کربن است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر برای مسمومیت الکلی و فوت یک پزشک

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور خبر داد.

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • دستگیری ۳ نفر برای مسمومیت الکلی و فوت یک پزشک