Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی، گفت: مجاهدت‌های کادر درمان باید برای آیندگان این سرزمین ثبت شود.

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در رابطه با شرایط مبارزه با ویروس کرونا در کشور، گفت: متاسفانه شرایط بوجود آمده بر اثر این بیماری، سبک زندگی جوامع مختلف تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کادر درمان در نخستین سنگر مبارزه با کرونا قرار دارد که اقدامات این افراد شایسته برجسته سازی است، اظهار کرد: بنابراین می توان از ظرفیت مولفه هنر برای برجسته سازی و انتقال پیام پایداری مدافعان سلامت و صبر و همدلی مردم استفاده کرد.

وی برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی از سوی فرهنگسرای اندیشه را اقدامی ارزشمند در راستای وقایع نگاری ادبی در تاریخ کشورمان دانست و ادامه داد: در واقع همانطور که متولیان فرهنگی کشور در دوران دفاع مقدس از هیچ تلاشی در راستای ثبت از خودگذشتگی رزمندگان دریغ نکردند و امروزه شاهد آثار مختلفی در حوزه های چاپ کتاب، شعر، فیلم، داستان، مستند و غیره هستیم، این جشنواره نیز هدف شایسته ای را دنبال می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی مجاهدت‌های کادر درمان باید برای آیندگان این سرزمین ثبت شود و این در حالیست که حوزه ادبیات به عنوان محور جشنواره یاد شده به این امر کمک شایانی می کند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم شاعران، نویسندگان، ادیبان و غیره با خلق آثار ارزشمند، جایگاه والا و برتر کادر درمان را برای همیشه در تاریخ کشورمان برجسته کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگسرای اندیشه ویروس کرونا جشنواره فصل همدلی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور