Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  تردد خودرو‌های باری، عمومی و مسافربری در دو هفته اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان از اول آذر امکان پذیر است.

او افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و جلوگیری از تردد‌هایی که از قبل ممنوع اعلام شده، ممنوعیت‌های تردد در استان اعمال می‌شود و خودرو‌های دارای پلاک بومی حق خروج از شهر و خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی حق ورود به شهر‌های استان را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی فکری گفت: اعمال محدودیت‌ها در سه مبدا ورودی تقاطع بابک، پل غدیر (سه راهی فرهنگیان) وبلوار سید جمال الدین اسدآبادی اجرایی می‌شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد:  از ابتدای شروع طرح از اول آذر محدود نمودن ورود و خروج‌های خودرو‌ها در مبادی ورودی، عوامل پلیس راهور با خودرو‌های غیر مجاز با توجه به قرمز بودن وضعیت شهر همدان برخورد شده و این خودرو‌ها مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

فکری ادامه داد: ممنوعیت‌های موجود به صورت ۲۴ ساعته بوده و در تمام ساعات شبانه روز و تا پایان اعلام طرح که منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است و  این طرح با قوت اجرا خواهد شد.

او بیان کرد: پلیس راهور از تجهیزات الکترونیکی جهت برخورد با پلاک‌های غیر بومی استفاده خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان اظهار داشت: این طرح به صورت شهر به شهر بوده و ورود سایر پلاک‌های شهرستان‌های همدان امکان تردد در داخل شهر همدان و بالعکس را نخواهند داشت.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروهای عمومی و باری محدودیت های تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان