Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اختصاص و تامین اعتبارات و منابع مالی به پروژه‌ها و طرح‌های مختلف عمرانی در سطح منطقه به صورت جدی پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با جدیت و تلاش کامل مجمع نمایندگان استان اردبیل پیگیر اتمام پروژه بزرگ راه آهن اردبیل هستیم و تاکنون اعتبارات خوبی برای این پروژه جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توجه جدی به مطالبات اساسی مردم گرمی مغان افزود: کمتر از یک سال دیگر سوت قطار را در استان اردبیل می‌شنویم و پس از آن قطعا برای ادامه راه آهن به سمت مغان نیز پیگیری خواهیم کرد و این یکی از اساسی ترین و مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های مردم گرمی مغان است.

اسماعیلی با بیان اینکه پیگیر حقابه استان از ارس تا قزل اوزن هستیم تصریح کرد: پیگیر حقابه استان اردبیل از رود ارس تا قزل اوزن هستیم و از حق مردم منطقه مغان در حوزه آب کوتاه نمی آییم و با برنامه‌ریزی اساسی برای حل مشکلات و مسائل منطقه تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان بیان کرد: ابطال قرارداد ننگین کشت و صنعت یک افتخار برای نمایندگان انقلابی است و اجازه نخواهیم داد حق مردم و بیت المال بعد از ابطال این شرکت ضایع شود.

وی در خصوص پروژه‌های بیمارستان سبلان نیز اظهار کرد: باید روند اجرای تکمیل پروژه‌های بیمارستان سبلان که هم‌اکنون در حال احداث است باید تسریع شود و باید خرید برخی تجهیزات پزشکی که برای سهولت دسترسی بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر مراجعه کنندگان نیاز است باید اقدام اساسی انجام شود.

 اسماعیلی گفت: حرکات و اقداماتی که در موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) شهرستان گرمی مغان انجام می‌شود و از روی اخلاص بوده و قطعا اجر اخروی و دنیوی همراه خواهد داشت.

وی افزود: افرادی که در این موسسه کار می‌کنند به معنای کلمه انسانیت را به نمایش گذاشته اند و با همواره با تمام توان برای تامین مایحتاج و اقلام ضروری نیازمندان در سطح شهرهای منطقه و روستاها و به ویژه مناطق محروم و عشایری تلاش می‌کنند.

فرمانداران شرق استان کرمان: بیشترین مشکلات مردم شرق استان در حوزه آب آشامیدنی و راه‌هاست مردم شرق استان کرمان منتظرند آب آشامیدنی از سد نساء به شهرها برسد اختصاص 470 میلیارد ریال به پروژه‌های تامین آب و ساماندهی رودخانه‌ها در گچساران و باشت

اسماعیلی تصریح کرد: هر کمکی در رابطه با جایگاهی که دارم با توجه به اینکه بهزیستی و کمیته امداد در حوزه کمیسیون اجتماعی مجلس است برای توسعه و پیشرفت این مجموعه خیریه انجام خواهم داد.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حفظ شان، منزلت و آبروی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی ازجمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) یک ضرورت برای کارکنان این مجموعه است تا خدای نکرده شاهد تبعات اجتماعی در این زمینه نباشیم.

انتهای پیام/146/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس