Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:01:45 GMT

پارک شاپوری از اماکن مستعد گردشگری خرم‌آباد است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۶۴۷۲

پارک شاپوری از اماکن مستعد گردشگری خرم‌آباد است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تلفیق پل تاریخی شکسته و مجموعه پارک شاپوری را از اماکن مستعد جنوب شهر برای اقدامات گردشگری است.

موسی خادمی، ۲۹ آبان، در بازدید از مجموعه پارک شاپوری خرم‌آباد، اظهار کرد: پارک شاپوری یکی از پروژه‌های مهمی بود که در جنوب شهر خرم آباد انجام شد.

وی ادامه داد: اقدامات مرتبط با پارک شاپوری از مدت‌ها پیش شروع شده بود که به دلیل مشکلاتی از قبیل وقوع سیل سال گذشته خرم‌آباد، ادامه تکمیل این مجموعه را با وقفه همراه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های پارک شاپوری به اتمام رسیده است، افزود: سایر قسمت‌های نیمه تمام این مجموعه مانند کافی شاپ نیازمند مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل آن است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: پارک شاپوری به واسطه  قرار گرفتن پل شکسته در این مجموعه از اماکن مستعد گردشگری شهر خرم‌آباد محسوب می‌شود و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای ایجاد محیط مناسب گردشگری در محل، برنامه دارد.

وی افزود: توافقات نهایی برای اتمام این مجموعه با شهرداری صورت گرفته است و امیدواریم هرچه سریعتر تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري پارک شاپوری خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه   همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افرادمستعدو عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران اموزشهای لازم به انان داده میشود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه بصورت افتخاری با رادیو همکاری کنند

دیگر خبرها

  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه