Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:18:01 GMT

اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا در همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۶۵۳۸

اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا در همدان

به گزارشایرنا در این تفاهم نامه که پنجشنبه شب منعقد شد دانشگاه علوم پزشکی و سپاه برای ایجاد "محله سلامت محور" با عنوان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۳۰۰ مرکز جامع سلامت با همکاری بسیج مردمی از اول آذر فعالیت دارند تا شاهد کاهش تعداد ورودی و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها باشیم.

رشید حیدری مقدم، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه در موج سوم کرونا که هم اینک استان همدان در حال عبور از آن است روزانه به طور میانگین ۱۵ نفر در استان همدان بر اثر ابتلا به این بیماری، جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان هم گفت: در ماه اول اجرای طرح شهید سلیمانی پیش بینی می‌شود تعداد ورودی به بیمارستان‌ها ۳۰ درصد و مرگ و میرها هم ۱۰ درصد کاهش یابد.

سردا مظاهر مجیدی اضافه کرد: همچنین پیش بینی می‌شود با اجرای طرح محلات سلامت محور، تا پایان سال تعداد ورودی به بیمارستان‌ها ۵۰ درصد و تعداد فوت هم  ۴۰ درصد کاهش یابد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا همدان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا همدان قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا همدان قاسم سلیمانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند