Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان، داود شهرکی در نشست ستاد تنظیم بازار اظهارداشت: در برخی از روزها وقفه‌ای در توزیع روغن در این استان ایجاد شد که با تامین ۲ هزار تن روغن خوراکی این التهاب رفع و مسیر تامین و توزیع همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هم‌اینک نه تنها در تامین روغن مشکلی نیست بلکه عرضه این کالای اساسی در سیستان‌وبلوچستان همچنان وجود دارد و حتی در حال ذخیره‌سازی روغن خوراکی نیز در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ، مرغ تنظیم بازار در سطح گسترده و با قیمت ۱۵ هزار تومان در سراسر استان در حال توزیع است. 
وی خاطر نشان کرد: برنج بزودی در شبکه توزیع قرار خواهد گرفت و در سایر کالاهای اساسی نیز مشکل تامین وجود ندارد.

شهرکی تاکید کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا مراکز عرضه کالاهای اساسی در زاهدان به ۸۰ مرکز افزایش پیداکرده تا از تجمع مردم کاسته شود.

وی ادامه داد: از مردم خواهشمندیم از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد