Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد هادی نظیری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اقامه نماز افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها رفع می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: آسیب های اجتماعی امروز به عنوان زنگ خطر جامعه مورد توجه مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نظیری گفت: نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت وظرفیت مهم برای برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: محدوده فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه نماز مانند برخی دستگاه‌ها به فرهنگ‌سازی و اقامه در مجموعه محدود نمی‌شود و از آن‌جا که این سازمان خود از متولیان امر فرهنگ به شمار می‌رود به ترویج نماز در محلات و روستاها می‌پردازد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان نیز  گفت: تهیه محتوای غنی از جمله فیلم‌های آموزشی برای  انتشار در فضای مجازی از اهم اقدامات این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ نماز بوده است.

حجت الاسلام داود عباسی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و محدود شدن بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، ظرفیت فضای مجازی فرصتی مهم برای توسعه امر نماز است که می‌توان در قالب پیام‌های کوتاه و  چند رسانه‌ای از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز همدان نیز در این خصوص تاکید کرد: غالب فعالیت‌های لازم برای آموزش‌های مربوط به فریضه نماز به سوی فضای مجازی هدایت شده است و عموم مردم مومن و خداجو می‌توانند با مراجعه به سایت قنوت از محتویات آموزشی بارگزاری شده در این حوزه بهرمند شوند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم با بیان اینکه همه اقشار جامعه باید نسبت به اقامه فریضه مهم و انسان‌ ساز نماز احساس مسوولیت کنند، اظهار داشت: امروز جهان کفر با همه توان خود به جنگ دین اسلام آمده و با ترویج آسیب‌های اجتماعی به دنبال بیراهه و به انحراف کشاندن جامعه به ویژه نسل جوان است.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی همدان ستاد اقامه نماز کشور سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی همدان ستاد اقامه نماز کشور سازمان تبلیغات اسلامی آسیب های اجتماعی همدان ستاد اقامه نماز کشور سازمان تبلیغات اسلامی اخبار کنکور آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)