Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در حالی در هفته دوم لیگ برتر برابر فولاد در اهواز به میدانخواهد رفت که در این بازی میتواند از بازیکنان جدیدخود استفاده کند.

با این حال محمود فکری طبق وعده ای که به حسین حسینی داده همچنان و تا زمان رضایت از عملکرد او، قفس توری آبی ها را به او خواهد سپرد تا رشید مظاهری با وجود اینکه مشکلی برای حضور در ترکیب استقلال ندارد نیمکت نشین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خط دفاعی هم با توجه مصدومیت یزدانی، عارف غلامی و دانشگر در دفاع آخر و ووریا غفوری و میلیچ در جناحین به میدان خواهند رفت.

خط میانی استقلال اما برای این بازی با تغییراتی روبه روخواهد بود و فکری احتمالا در برابر فولاد تفکرات دفاعی بیشتری خواهد داشت. موضوعی که باعث شده سه بازیکن با خصوصیات دفاعی امروز در ترکیب ابیها قرار بگیرد.

فکری برای بازی با فولاد از مهدی پور خرید جدید اینفصل استقلال رونمایی خواهد کرد تا در کنار ریگی و باقری و فرشید اسماعیلی خط میانی این تیم برابر فولاد شکل بگیرد.

در خط حمله هم شیخ دیاباته همچنان نیمکت نشین خواهد بود تا استقلال همچنان تاوان دوری او از تمرینات پیش از فصل را بدهد. در غیاب شیخ زوج استقلال در دیدار برابر مس یعنی قائدی و ارسلان به میدان خواهند رفت.

کد خبر 566393 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه استقلال برابر فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره