Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران، علی فاطمی نائب رییس انجمن داروسازان ایران، درباره اعمال محدودیت‌‌های تردد از روز شنبه و ممنوعیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی اظهار کرد: بنابر هماهنگی های انجام شده با فرمانداری شهرها، نظام پزشکی استان‌ها و انجمن داروسازان اطلاعات داروسازان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی ادامه داد: با فراخوان استانی انجمن داروسازان اطلاعات پلاک خودروهای داروسازان و افراد شاغل در داروخانه‌ها جمع آوری شد و این اطلاعات در اختیار نظام پزشکی هر استان و فرمانداری‌ها قرار گرفت تا داروسازان مشمول جریمه نشوند و بتوانند در دوران اعمال محدودیت همچنان به مردم خدمت رسانی کنند چرا که نیاز به دارو حیاتی است و باید روند خدمت رسانی مشاغل پزشکی مانند داروسازان بدون وقفه ادامه داشته باشد.

تعداد مجوزها برای تردد داروسازان در طرح منع آمد و شد

نائب رییس انجمن داروسازان ایران با بیان اینکه به ازای هر داروخانه روزانه ۴ پلاک و به ازای هر داروخانه شبانه روزی ۶ پلاک خودرو مجوز تردد صادر شد، گفت: این مجوزهای تردد صادر شده است تا داروسازان بتوانند به سهولت در دوران محدودیت کرونایی تردد کنند و مشمول جریمه نشوند.

فاطمی بیان کرد: همچنین مجوزهای تردد برای افراد مشغول در کارخانه های داروسازی که اغلب خارج شهرها هستند هم صادر شده است تا افرادی ‌که در این زمینه خدمت رسانی می کنند بتوانند به سهولت از شهر خارج و به آن وار د شوند و مشمول جریمه نشوند.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ تصمیم مهم درباره دورکاری کارمندان تهرانی/ تعطیلی ۳گروه شغلی در ۴۳شهر بحرانی درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران راهکارهای جذب معلم در آموزش و پرورش تصویب شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خدمت رسانی شبانه روزی نظام پزشکی داروخانه محدودیت تردد ویروس کرونا انجمن داروسازان ایران سهام عدالت انجمن داروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه استان را در بر می‌گیرد.

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی از بامداد دوشنبه آغاز و عصر سه‌شنبه از منطقه خارج می‌شود.

وی ادامه داد: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روز دوشنبه در مناطق شمالی و غربی نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر،سیلابی شدن مسیل‌ها، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی از جمله مخاطراتی است که پیش‌بینی شده است.

مرادپور گفت: احتیاط در تردد به ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم توصیه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان