Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان گفت: حاج قاسم برای پاک کردن لکه ننگ تروریسم تلاش کرد اما دشمنی که مدعی مبارزه تروریسم است، خودش را در ترور حاج قاسم نشان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان‌، سردار حسین معروفی صبح امروز در آئین رونمایی از گردان‌های کوثر سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه امروز نخستین روز هفته پرافتخار بسیج است، اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینی کرد و در مقابل دشمنان دین خدا ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کسانی که به‌دنبال توطئه علیه نظام مقدس اسلامی هستند بدانند بسیج همیشه بیدار بوده و در مقابل آنها ایستاده است افزود: دشمن بزرگ‌ترین مبارزه‌گر تاریخ بشری را ترور می‌کند، بدانید که چقدر عمق کینه دشمن زیاد است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم برای پاک‌کردن لکه ننگ تروریسم تلاش کرد اما دشمنی که مدعی مبارزه تروریسم است خودش را نشان داد گفت: دشمنان قلب ما را در ترور حاج قاسم نشانه گرفتند و او را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز ما را دور هم جمع کرده عشق و ارادت قلبی در مسیر حق بوده است ادامه داد: تربیت شده مکتب بسیج برای دفاع از ارزش‌های اسلامی زمان و مکان نمی‌شناسد و خودش را مدیون انقلاب و شهدا می‌داند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در بسیج هیچ بن بستی وجود ندارد چرا که بسیج به فرهنگ عاشورا تاسی می‌کند گفت: شهادت اوج افتخار یک بسیجی است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم به لباس و درجه افراد نگاه نمی‌کرد و در خدمت به مردم جامع‌الاطراف بود، افزود: حاج قاسم سلیمانی الگوی عملی مکتب انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه 41 سال سربلندی ایران اسلامی از برکت وجود ولایت فقیه است، گفت: بسیجیان ولایتمدار ما در پیروی از ولایت جانفشانی می‌کنند و امروز دشمن کانون خانواده‌ها را هدف قرار داده و در فضای مجازی فساد و فحشا را ترویج می‌دهد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمن از وحدت و انسجام مسلمانان می‌ترسد و نمی‌خواهد ما دور هم جمع شویم، افزود: 36 سال پیش حاج قاسم فرمود علاوه بر رزمنده و پاسدار باید مبلغ دین و شریعت و انقلاب اسلامی نیز باشیم.

وی با بیان اینکه امروز تک‌تک ما باید مروج احکام اسلامی و انقلاب باشیم گفت: فرهنگ مقاومت در مقابل دشمن مصونیت انقلاب را به دنبال دارد و 50 درصد جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند که نقش بسیار مهمی دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تربیت ما توسط خواهران انجام می‌شود و خانم خانواده است که رشد خانواده را رهبری می‌کند افزود: اگر حاج قاسم موفق بود یکی از دلایل موفقیت او خانواده بود و نقش مادر و همسر حاج قاسم در موفقیت او بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه در استان کرمان هشت گردان کوثر داشته‌ایم اما امروز هر حوزه یک گردان بسیجی خواهران دارد گفت: امروز 60 گردان کوثر از خواهران بسیجی تشکیل شده است و تأکید کرده‌ایم جذب آنها با هماهنگی پدر و مادر آنها باشد.

فرمانده سپاه استان کرمان:هیچ بن‌بستی برای بسیج وجود نداردفرمانده سپاه استان کرمان: نظام سیاسی حاج قاسم ‌"جامع‌الاطراف" بود/باید قدردان نعمت بزرگ رهبری باشیمبرنامه‌های هفته بسیج سپاه استان کرمان اعلام شد/ از نصب 65 نماد حاج قاسم در استان تا افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی

سردار معروفی با اشاره به اینکه فنون رزمی فقط به مردان مربوط نمی‌شود و باید زن مسلمان ما دارای فنون رزمی باشد، افزود: قشر بسیجی و مذهبی ما انسان‌های مقتدری هستند که در مقابل دشمن توان خود را در هر عرصه‌ای افزایش می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمن برای نابودی نظام برنامه‌ریزی دارد و ما برای تمام توطئه‌های دشمنان باید آمادگی داشته باشیم و دفاع کنیم گفت: تا آمریکا هست و ما پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و از اسلام صحبت می‌کنیم، دشمن داریم و دشمنی آمریکا تمام نمی‌شود.

انتهای پیام/511/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان سپاه ثارالله استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟