Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-09@02:05:22 GMT

آخرین امار مبتلایان کرونا در آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۷۵۳۵

آمارهای اعلامی از ایالت‌های مختلف آمریکا نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست ‌و چهار ساعت گذشته شاهد افزایش ۱۹۲ هزار نفری بوده است. ناطقان: همزمان با افزایش اعتراضات خیابانی و درگیری‌ها بین هواداران دو نامزد بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، شمار ابتلای روزانه به ویروس «کووید۱۹» در این کشور نیز رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۱۹۲,۱۸۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده که بیشترین میزان ابتلای روزانه در این کشور و تمام کشورهای جهان است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۲,۰۶۵  آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

    بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۱۲,۰۷۰,۷۱۲ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۲۵۸,۳۳۳  تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار مبتلایان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های آمریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.

پیش از این، «تدروس آدانوم»،  مدیرکل سازمان جهانی بهداشت چندی پیش در جلسه‌ای درباره این بیماری در یکی از دفاتر سازمان ملل در ژنو گفته بود نیم‌کره شمالی زمان در برهه‌ای حساس از لحاظ مبارزه با بیماری همه‌گیر جهانی کووید۱۹ قرار دارد و کشورهای زیادی شاهد رشد تصاعدی بیماران هستند.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که بامداد امروز (جمعه) تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از ۵۷ میلیون نفر عبور کرد.
منبع: مشرق برچسب ها: مبتلایان ، کرونا ، آمریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مبتلایان کرونا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند

شمار قربانیان سیل و طوفان در ایالت «ریو گرانده جنوبی» برزیل به ۹۵ تن رسیده و این در حالی است که کارشناسان نسبت به بارندگی‌های بیشتر هشدار می‌دهند.

به گزارش ایسنا، مقامات محلی می‌گویند در پی بارندگی و جاری شدن سیلاب ساکنان مناطق حادثه دیده با کمبود آب مواجه شده‌اند.

همچنین به گفته نیروهای امدادی، تاکنون ۳۷۲ نفر دیگر مصدوم شده و ۱۳۱ نفر همچنان مفقود هستند.

مقامات احتمال می‌دهند شمار مفقودی‌ها و همچنین تلفات این سیل بیشتر از آمار تایید شده تاکنون باشد.

به علاوه بیش از ۱۶۰ هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شده‌اند و در بسیاری از معابر به دلیل آبگرفتگی، تردد به سختی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بیشتر مغازه‌ها خالی از آب معدنی شده‌اند و نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل