Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، شرکت منصوری که اوایل امسال آئودی RS6 آوانت را با کیت بدنه هجومی و قدرت بیشتر پیشرانه همراه کرده بود، دوباره به سراغ محصولی دیگر از آئودی رفته و مدل RS Q8 شاسی بلند را با قطعات فیبر کربن و موتور توان‌مندتر به بازار فرستاده است. بدین ترتیب این شاسی بلند آلمانی علاوه بر ظاهری تهاجمی، به قدرتی در حدود ۷۸۰ اسب بخار نیز دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بدنه آئودی RS Q8 منصوری شامل کیت فیبرکربنی اصلاح شده با ظاهری ستیزه‌جویانه است که قابلیت‌های آیرودینامیکی و میزان دانفورس خودرو را افزایش می‌دهد. قطعات فیبر کربنی در نماهای جلو و عقب و قسمت رکاب‌های جانبی خودرو مورد استفاده قرار گرفته‌اند. رنگ سیاه مات به همراه نوار قرمز رنگ نیز از جمله تزئینات ظاهری منصوری روی این خودرو به شمار می‌آیند که درون کابین نیز به کار رفته و حس و حالی مهیج به فضای داخل آئودی RS Q8 اعطا کرده‌اند. استفاده از غربیلک فرمان منصوری و قطعات فیبر کربنی هم از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت تیونر ایرانی‌الاصل روی آئودی RS Q8 به حساب می‌آید.  
همچنین منصوری پیشرانه خودرو را به واسطه تقویت سیستم اگزوز و همچنین بازنگری کامپیوتر مرکزی خودرو (ایسیو)، مورد اصلاح قرار داده است. در نتیجه پیشرانه v8 چهار لیتری تویین توربو آئودی RS Q8، قادر شده معادل 780 اسب‌بخار قدرت و حدود ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این در حالی است که پیشرانه استاندارد خودرو آر اس کیو 8 تنها 591 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور ایجاد می‌کند. شتاب صفر تا صد آئودی RS Q8 نیز حدود 3.9 ثانیه در حالت استاندارد بود که توسط شرکت منصوری به 3.3 ثانیه ارتقا یافت. ضمنا  آئودی RS Q8 منصوری می‌تواند به حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعت دست یابد.  
در پایان باید اظهار داشت که شاسی بلند منصوری به اندازه برخی از رقبای خود وحشی و تهاجمی به نظر نمی‌رسد، اما به دلیل بهره‌مندی از رنگ سیاه عمیق و تزئینات قرمز رنگ به همراه چهره پرخاشجویانه، شمایلی نسبتا متمایز و جذاب را از خود به نمایش می‌گذارد. همچنین برخورداری از سیستم اگزوز جدید نیز سبب شده تا غرش‌های پیشرانه بسیار هیجان انگیزتر به نظر برسند و شخصیتی منحصربه‌فرد برای این خودرو شاسی بلند اسپرت رقم بخورد. به طور کل کمبود قابل توجهی در این خودرو مشاهده نمی‌شود و باید گفت منصوری کار خود را به نحو احسنت انجام داده است.    

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو شاسی بلند اگزوز موتور کامپیوتر سرعت شاسی بلند آئودی RS Q8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

خودرو‌های ایرانی در بازار با قیمت‌های زیر به فروش رفته‌اند.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق بررسی‌های خبرنگار بازارنیوز قیمت انواع خودرو در بازار آزاد به شرح زیر است:

 

برچسب ها: قیمت خودرو ، بازار خودرو ، قیمت خودروهای داخلی ، بازار خودروهای ایرانی ، قیمت خودرو صفر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9a

دیگر خبرها

  • ببینید | جهش ایران در تولید قوای پیشرانه، با ساخت نخستین موتور شش سیلندر بنزینی
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک