Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با تلاش مرزبانان استان، ۲۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از باند اشرار کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

سردار مجید شجاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند از ورود مقادیری مواد مخدر بداخل کشور جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی افزود: بخشی زیادی از این کشفیات با تعامل با استان‌های جنوبی به دست آمد.

193 کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شدانهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سیستان‌وبلوچستان/ 2تن مواد افیونی کشف شدانهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در "خاش" /کشف 2 تن و 155 کیلو مواد افیونی از قاچاقچیان

شجاع تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در چند عملیات جداگانه موفق شدند از قاچاقچیان 225 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و کریستال کشف و در این رابطه دو خودرو توقیف و 5 قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی در پایان با اشاره به رشادت‌های مرزبانان خراسان رضوی افزود: مرزبانان استان خراسان رضوی با تلاش‌های شبانه‌روزی خود در حال دفاع از سر حدات ایران اسلامی هستند و هوشیاری این عزیزان هرگز اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و اشرار نخواهند داد.

انتهای پیام/282/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیلوگرم مواد مخدر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمد احمدی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک و سریعاً آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که در بخش مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راننده خودرو از محل متواری شد، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 749600

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه