Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@09:10:57 GMT

عیادت از مصدوم حادثه تخریب در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۷۶۵۷

عیادت از مصدوم حادثه تخریب در بندرعباس

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی صالحی ضمن عیادت از مصدوم این حادثه و دیدار با اعضای خانواده او، در جریان روند رسیدگی به وضعیت و مراحل درمان وی قرار گرفت.

صالحی در این رابطه تصریح کرد: براساس گزارش مسئولین بیمارستان، روند درمان مصدوم ادامه دارد و کادر درمانی با جدیت از همان دقایق ابتدایی حادثه وارد عمل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: به سازمان‌های حمایتی هم دستور قضایی داده شده است که به این خانواده کمک فوری شود.

وی همچنین عنوان داشت: همه خدمات بیمارستانی برای فرد مصدوم، رایگان خواهد بود و باید طول درمان او نیز به صورت کامل طی شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکیدکرد: آنچه در مورد تخریب محل سکونت این خانم در بندرعباس رخ داده و نوع و شیوه عملکرد مسئولین و کارکنان شهرداری و نحوه برخورد با آنچه از سوی آنها غیرقانونی خوانده شده است، به طور دقیق در دست بررسی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 هفته بسیج طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی بندرعباس تخریب منزل زن سرپرست خانوار خودسوزی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 هفته بسیج طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردید، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم