Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه اروپا به بلژیک، فرانسه، یونان، ایتالیا، پرتغال و اسپانیا که دارای بدهی عمومی بالا می باشند، در مورد پایداری مالی هشدار داد.

به گزارش برنا نقل از خبرگزاری‌ دولتی ترکیه، اتحادیه اروپا فعالیت تحقیقاتی خود را با عنوان "بسته اروپا برای دوره پاییز" که شامل توصیه‌هایی برای سیاست‌های اقتصادی کشورهای عضو است، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فعالیت که به دلیل نوع جدید ویروس کرونا (کووید-19) برای اعمال سیاست‌های حمایتی مالی در کشورهای منطقه یورو در سال 2021 توصیه شد، آمده است که سیاست‌های اعمال شده توسط کشورهای عضو به دلیل بیماری همه‌گیر باید موقتی و هدف‌دار باشد.

در این مطالعه بیان شد که بلژیک، فرانسه، یونان، پرتغال و اسپانیا که قبل از بیماری همه‌گیر بدهی عمومی زیادی داشتند، باید به پایداری مالی در هزینه‌های بودجه خود توجه کنند.

در این مطالعه که به ارزیابی کمیسیون اتحادیه اروپا پیش‌نویس بودجه همه کشورهای عضو برای سال 2021 اشاره شد، ذکر گردید که برخی از هزینه‌های بودجه، به ویژه هزینه‌های برنامه ریزی شده توسط فرانسه، ایتالیا، لیتوانی و اسلواکی، موقت به نظر نمی‌رسید و متعادل نبوده است.

در این مطالعه با بیان اینکه ممکن است شرکت‌ها و خانوارها به دلیل اپیدمی در بازپرداخت بدهی با مشکل روبرو شوند و این وضعیت دوام و مقاومت بخش بانکی را آزمایش خواهد کرد عنوان شد، دولت‌ها می‌توانند بازارهای دوم برای وام‌های غیرفعال و تحت تعقیب توسعه دهند.

یونان با 187.4 درصد، ایتالیا با 149.4 درصد، پرتغال با 126.1 درصد، بلژیک با 115.3 درصد، 114.1 درصد فرانسه و اسپانیا با 110.1 از جمله کشورهای اتحادیه اروپا با بیشترین نسبت بدهی عمومی به تولید ناخالص داخلی هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

به گزارش العربیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900763

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو