Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@18:43:50 GMT

تقابل دیدنی شماره ۶ های تاریخ ساز استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۷۹۹۳

تقابل دیدنی شماره ۶ های تاریخ ساز استقلال

تیم های استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر امروز (جمعه) در برابر یک دیگر قرار می گیرند . نکته جالب تقابل این دو تیم حضور دو هافبک دفاعی از دو نسل متفاوت استقلال روی نیمکت دو تیم است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدون شک حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ بیستم دیدار تیم‌های مدعی فولاد خوزستان و استقلال تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که به نوعی دیدار خانوادگی استقلالی ها محسوب می شود چون سرمربیان تیم‌ها هر دو سبقه استقلالی دارند و پیش از شروع فصل هم جزو کاندیداهای سرمربیگری استقلال بودند که در نهایت محمود فکری به عنوان سرمربی آبی‌ها انتخاب شد. نکونام و فکری عصر امروز یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های لیگ بیستم را رقم می‌زنند و هر دو انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در این دیدار دارند.

فولادی‌ها که جواد نکونام را از فصل قبل روی نیمکت تیم خود نگه داشته‌اند، شرایط خوبی دارند و ثبات موجود در این باشگاه نوید از روز‌های خوب برای خوزستانی‌ها دارد. این تیم اکثر بازیکنان فصل قبل خود را نگه داشته است و بازیکنان مدنظر نکونام نیز جذب شده‌اند. فولادی‌ها هفته گذشته در یک بازی جذاب در هفته اول لیگ مقابل ذوب‌آهن به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. این تیم فصل گذشته هم در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشت و در نهایت عنوان سومی لیگ را از آن خود کرد. جواد نکونام و شاگردانش برای فصل جدید لیگ برتر هم رویای قهرمانی را در سر می پرورانند و امیدوارند بتوانند با تیمی جوان و  با انگیزه به هدف خود برسند.

در آن سوی میدان هم استقلالی قرار دارد که هوادارانش بعد از سال‌ها ناکامی بی صبرانه منتظرند تا قهرمانی تیمشان در لیگ بیستم را جشن بگیرند. آبی‌ها که بعد از سپری کردن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرایطی به هم ریخته و ناامید کننده داشتند با انتخاب فکری به عنوان سرمربی به آرامش رسیدند. باشگاه استقلال توانست قرارداد همه بازیکنان تاثیر گذار سال گذشته به جز علی کریمی و روزبه چشمی را تمدید کند و در نقل و انتقالات هم مهره‌های کارآمدی جذب کند. باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی هم باعث شده دست فکری برای استفاده از همه داشته‌هایش باز باشد و اکنون استقلالی‌ها بیشتر از همیشه به قهرمانی تیم‌شان امیدوار هستند. استقلال در هفته نخست مسابقات لیگ برتر توانست با نمایشی قابل قبول تیم تازه وارد مس رفسنجان را قاطعانه شکست دهد اما این قطعا این پیروزی نمی‌تواند معیار کافی برای قضاوت درباره تیم فکری باشد ولی بی شک امروز تیم او مقابل فولاد نکونام محکی جدی می خورد و عیار استقلال مشخص می شود.

دیدار فصل گذشته استقلال و فولاد، در حالی که فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها حضور داشت، جنجالی بود که با شکست استقلال همراه شد. در دیدار برگشت لیگ سال گذشته در ورزشگاه فولاد آره‌نا شاگردان نکونام با ۲ گل استقلال را شکست دادند که اتفاقات این بازی تا مدت‌ها خبر اول فوتبال ایران بود و حاشیه‌های مختلفی به خصوص در زمینه داوری ایجاد کرد. حاشیه‌هایی که حتی به صفحات مجازی و برنامه‌های تلویزیونی هم کشیده شد و فرهاد مجیدی و نکونام بدجور از خجالت هم درآمدند. بازی امروز از حساسیت های زیادی برخوردار است خصوصا اینکه روی نیمکت استقلال، آرش برهانی و حنیف عمران زاده نیز حضور دارند که هر دو، هم تیمی های جواد نکونام در آخرین قهرمانی استقلال محسوب می شوند. تیمی که امسال خود را مدعی اصلی قهرمانی می داند و با لشکری از ستارگان در مقابل فولاد صف آرایی می کند. مهدی هاشمی نسب دستیار نکونام در فولاد هم سابقه بازی در استقلال را دارد و اتفاقا با فکری هم همبازی بوده است. تقابل او با تیم و همبازی سابقش هم در این دیدار دیدنی خواهد بود.

دیگر نکته جالب درباره دیدار استقلال و فولاد هم پستی بودن نکونام و فکری است. این دو که در زمان بازیگری خود از بهترین هافبک های دفاعی بودند و در مستطیل سبز به هیچ رقیبی رحم نمی کردند حالا مقابل یکدیگر قرار می گیرند تا مچ اندازی جانانه ای داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان محمود فکری جواد نکونام لیگ برتر اخبار استقلال جواد نکونام فولاد خوزستان لیگ برتر محمود فکری روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.

حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز