Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:دولت از طریق افزایش حامل های انرژی و هدفمند کردن یارانه ها درآمد سرشاری دارد که هنوز مصارف آن را شفاف نکرده است.
علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو باخبرنگارپارلمانی خبرگزاری تسنیم ضمن انتقاد از سیاست های پولی دولت در چند سال اخیر، گفت: کاهش ارزش پول ملی نتیجه سیاستهای نادرست دولت در مهار تورم و افزایش نقدینگی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دولت طبق قانون اساسی در راستای تنظیم سیاست های پولی و بانکی مسئولیت کلیدی دارد، افزود: امروز  ضعف سیستم نظارتی دولت در شبکه بانکی مشهود است و بانکها در زمینه خدمات بانکی مانند جزیره جدا ازهم عمل می کنند و این مهم نیازمند تقویت نظارت است در این راستا قانون بانکداری کشور باید مطابق ضوابط اسلامی بازنگری و اصلاح شود.
نماینده بابل در مجلس ضرورت توجه دولت به اصلاح رویکرد در روش های اقتصادی را خاطر نشان کردو افزود: تداوم سیاست کنونی دولت در عرصه اقتصاد به تشدید تورم و افزایش نقدینگی در کشور می انجامد.
کریمی فیروزجایی ناتوانی در هدایت نقدینگی به سمت تولید و کانون های ارزش افزوده ملی را از ضعف های مشهود دانست واضافه کرد: رویه های یکسویه و غیر علمی و دستوری در عرصه اقتصاد ملی محکوم به شکست است.
دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از گشایش حساب خاص خارج از نظارت در دولت گفت: تمامی این منابع براساس قانون بودجه باید به حساب خزانه داری کل کشور واریز شود.
وی با تاکید برپایداری منابع درآمدی دولت در سال جاری افزود: براساس داده های آماری درآمد دولت امسال بدون کسری تحقق یافته است البته انحراف بودجه ای دولت به ویژه افزایش مصارف جاری آن غیر قابل اغماض است.
کریمی فیروزجایی یادآور شد: دولت از طریق افزایش حامل های انرژی و هدفمند کردن یارانه ها درآمد سرشاری دارد که هنوز مصارف آن را شفاف نکرده است.
وی لزوم ورود هوشمندانه دیوان محاسبات مجلس به نحوه هزینه کرد اعتبارات دستگاه های دولتی را خاطر نشان و تصریح کرد: افزایش غیر منطقی اعتبارات جاری دولت در شرایط تحریمی مغایرت اساسی با لایحه بودجه دارد. برچسب ها: علی کریمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات