Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌های کرمان، مازندران، اصفهان و خوزستان از روز دوشنبه(۳آذر) در فهرست شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران درج می‌شوند.

 نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌های کرمان با کد صنعت 5699 و در نماد «وسکرمان»، مازندران با کد صنعت 5699 و در نماد «وسمازن»، اصفهان با کد صنعت 5699 و در نماد «وسصفا» و خوزستان با کد صنعت 5699 و در نماد «وسخوز» از روز دوشنبه(3آذر) برای نخستین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران درج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است نماد معاملاتی سرمایه‎گذاری استان‌های کرمان به عنوان پانصد و پنجاه و سومین، مازندران به عنوان پانصد و هفتاد و چهارمین، اصفهان به عنوان پانصد و پنجاه و پنجمین و نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری استان خوزستان به عنوان پانصد و پنجاه و ششمین شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، گروه «سرمایه‌گذاریها» و بخش «سایر واسطه گریهای مالی» آماده انجام معامله می‌شوند.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عنوان پانصد نماد معاملاتی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در روز گذشته معاملاتی (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهامداران عمده در نماد‌هایی مختلفی دست به خرید و فروش سهام زدند که سنگین‌ترین خرید سهامدار عمده به شرنگی تعلق گرفت جایی که یک سهامدار حقیقی ۶۲ میلیارد تومان سهام شرنگی را خریداری کرد.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwy

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی