Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در پیامی تحت عنوان پیام جمعه با اشاره به کلام قرآن کریم اظهار داشت: قرآن می‌فرماید؛: «هر کس کار نیک انجام دهد ده برابر پاداش می‌گیرد و اگر کار بدی انجام بدهد فقط جزای آن را می بیند» بدانیم خداوند متعال برای ترغیب و تشویق همه به سوی خیرات و خوبی‌ها پاداش ۱۰ برابر را قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چه خوب است همه برای رسیدن به سوی خیرات و خوبی‌ها سبقت بگیریم خصوصاً در این ایام که کرونا ای که بسیاری از مردم عزیز ما گرفتار هستند گفت: مشکلات مالی، بیماری و سختی‌های زندگی از جمله مشکلات کنونی هستند.

محمودی گفت: انشاالله خداوند به همه ما توفیق خدمت خصوصاً در حوزه درمان عنایت کند امروز مراکز درمانی نیازمند حمایت‌های مردم هستند، چه خوب است خیرین محترم و بازماندگان اموات که معمولاً مخارج داشته‌اند و به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانند مراسمی برپا کنند به نیت عزیزانشان در تهیه لوازم و تأمین نیازمندی‌های درمانی کمک کنند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم بیان داشت: در خصوص ایشان چه می‌توان گفت، درباره عظمت شخصیتی که در فضیلت زیارت ایشان فرموده‌اند ثواب زیارت سیدالشهدا وجود دارد او کیست که مردم حرمش قبله تهران شده و پناهگاه مؤمنان و عاشقان اهل بیت امید است که از فیض و زیارت و معرفت‌های ایشان همواره بهره‌مند بودیم و قدردان این امامزادگان عظیم القدر باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان داشت: هفته بسیج را به بسیجیان عزیز تبریک عرض می‌کنم اگرچه امروز یک سازمان بزرگ جهت سازماندهی بسیج وجود دارد ولی هر کس پیرو ولایت و مجاهد در راه خدا و مدافع از حریم اسلام و اهل بیت است، بسیجی می‌باشد، هنر امام راحل این بود که این تفکر ناب را بنیان‌گذاری کرد و امروز مقام معظم رهبری آن را هدایت می‌کند و بعد از گذشت حدود ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز همه اعتراف دارند که اگر بسیج نبود چه خطراتی این کشور و نظام را تهدید می‌کرد لذا باید همگان قدر بسیج را بدانند و امیدواریم در سنگر بسیج زمینه ساز ظهور امام عصر باشیم.

محمودی گفت: امروز کشور ما در یک شرایط حساس به سر می‌برد از یک طرف دشمنی آشکار مستکبران با ملت و نظام اسلامی و از سوی دیگر خیانت نفوذی‌ها و غرب زدگان داخلی مثل دو لبه یک قیچی انقلاب اسلامی و مردم عزیز ما را نشانه رفته‌اند برخی دلخوش به این هستند که ترامپ برود و بایدن بیاید چه خواهد شد، ملت ایران هم ظلم جمهوری‌خواهان آمریکا را دیده‌اند و هم خیانت‌های دموکرات‌ها را و هرگونه دلبستگی به آنان عین کج فهمی و حمایت است لذا هیچ راهی جز استقامت و ایستادگی در برابر مستکبران وجود ندارد و از طرفی هم باید ملت ایران در بزنگاه‌ها تکلیف خود را با نفوذی‌ها روشن سازند.

کد خبر 5075975

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین کادر درمان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بارش باران کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا