Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:14:50 GMT

کادر درمانی گناوه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۸۶۵۷

کادر درمانی گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه و غلامرضا مهرجو فرماندار با حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه ضمن عرض خدا قوت به رئیس و کادر بیمارستان با تقدیم لوح تقدیر و هدایای از ۲۲۰ نفر کادر این بیمارستان قدردانی کردند.

امام جمعه گناوه صبح جمعه در این بازدید که در فضای سبز بیمارستان و به صورت محدود برگزار شد در جمع چند نفر از کادر درمانی عنوان کرد: آنچه امروز به آن نیاز داریم و مردم باید بسیار به آن توجه داشته باشند و رعایت کنند این است که قدردانی واقعی از مجاهدت‌های کادر درمان تنها در رعایت کردن مسائل بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رکنی حسینی با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم، افزود: با افزایش آمار مبتلایان به ویروس، فعالیت کادر درمان نیز افزایش پیدا می‌کند که این اتفاق مشکلاتی را از نظر خستگی برای این عزیزان به همراه دارد، بنابراین تنها راه رفع این مشکل و کمک به کادر درمان، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که بارها بر رعایت آن تاکید شده است.

فرماندار گناوه اظهار داشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا، جامعه بیش از پیش متوجه فداکاری‌های کادر درمان و جامعه پزشکی شد.

غلامرضا مهرجو در ادامه خطاب به کادر درمان بیمارستان خاطرنشان کرد: اگر زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما عزیزان نبود چه بسا خطرات این بیماری بیش از آنچه امروز ناظر آن هستیم گسترش می‌یافت.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه بیان کرد: مردم مهربان و دوست داشتنی شهرستان گناوه از ابتدای شروع کویید ۱۹ در کنار کادر درمان بوده‌اند.

دکتر علی دریانورد افزود: آنچه این شرایط را برای اینجانب و همکاران هموار کرده و مایه دلگرمی است همین اظهار لطف و محبت‌های مردم و حمایت‌های مسئولین محترم است.

کد خبر 5075996

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه ویروس کرونا بیمارستان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بارش باران کتاب و کتابخوانی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند