Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:13:07 GMT

۲۹۰۰ خودرو عمومی در خراسان رضوی رایگان گازسوز شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۸۸۴۷

۲۹۰۰ خودرو عمومی در خراسان رضوی رایگان گازسوز شدند

علی اصغر اصغری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۵۰ کارگاه مجاز دوگانه سوز کردن خودروها در خراسان رضوی فعال است که از این تعداد ۱۱ کارگاه کارهای مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را بصورت رایگان انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور با آدرس gcr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

niopdc.ir مراجعه کنند. همچنین با مراجعه به این سامانه و ثبت کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات، می‌توانند نزدیکترین کارگاه و همچنین زمان مراجعه را انتخاب نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: رشد و توسعه صنعت سی.ان.جی به عنوان سوخت ملی کشور معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و چنانچه هر چه بیشتر بر ترویج و رونق دهی به مصرف سی.ان.جی در شهرها و روستاها اهتمام ورزیده شود در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک موثرتر خواهد بود.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی زیر پوشش خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و سبزوار هستند.

برچسب‌ها مشهد خودرو گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد خودرو گاز مشهد خودرو گاز اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.
افراد شامل دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.
محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند افزود: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزییات بیمه همگانی خود مطلع شوند.
هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی