Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامپور گفت: ورود به شهرستان رودان با پلاک های غیر بومی ممنوع و مطابق با دستورالعمل این طرح در صورت ورود ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی غلامپور فرماندار رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اظهار کرد: هرگونه عدم رعایت پروتکل ها در سطح دستگاه های اجرایی تخلف و به معنای واقعی جرم تلقی می شود و با توجه به اینکه وضعیت رودان به لحاظ شیوع کرونا هم اکنون نارنجی می باشد، از یک آذرماه ادارات شهرستان با یک دوم نیروهای خود خدمت رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیران ادارات، نهادها و بانک ها به رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای حفظ سلامت جامعه باشند افزود: مجموعه گروه‌های ۳ و۴ اصناف در شهرستان از روز یکم آذر ماه به مدت دو هفته  تعطیل هستند و نظارت دقیق بر حسن اجرای این امر از سوی متولیان امر انجام می شود.

غلامپور ادامه داد: دفاتر شرکت های خصوصی، پارک ها و بوستان ها، مهد کودک ها، تالار های پذیرایی و رستوران ها، آرایشگاه های زنانه، سالن های نمایش و تئاتر، همه فعالیت ها مرتبط با مباحث فرهنگی، استخرها و سالن ها و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و مراکز عرضه مواد دخانی هستند به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

وی از ممنوعیت هرگونه مراسم آیینی، عزا و عروسی در این ایام خبرداد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با دادستان شهرستان و بر اساس مصوبات ستاد کرونا شهرستان، برگزاری هرگونه تجمع و جشن عروسی و مراسم عزا در رودان به دلیل قرارگرفتن در وضعیت نارنجی ممنوع بوده و قطعا با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد.

فرماندار رودان از احضار ۲۱متولی برگزاری جشن عروسی خبرداد و همچنین از مردم خواست گزارش های صحیح خود را به فرمانداری، بخشداری ها، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و مجموعه قضایی ارسال کنند که مطابق قانون با آنها برخورد شود.

رئیس ستاد کرونا شهرستان رودان همچنین از تعطیلی مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه در شهرستان رودان نیز خبر داد و عنوان کرد: این دو هفته نماز جمعه نیز در رودان برگزار نخواهد شد و مساجد و بقاع متبرکه  نیز برای برپایی نماز جماعت و برنامه های فرهنگی و مذهبی تعطیل می باشند.

وی در خصوص تردد وسایل نقلیه نیز در سطح شهرستان بیان کرد: طی بازده زمانی اجرای این طرح،ورود خودرو های شخصی با پلاک غیر بومی ممنوع می باشد و تنها وسایل نقیله و حمل نقل عمومی محور تردد خواهند داشت و مینی بوس هایی که به جابه جایی کارگران واحد های تولیدی مشغول اند مجاز به تردد اند و ورود خودروهای با پلاک شهرهای نارنجی استان و استان های دیگر به رودان در این ایام ممنوع است.

غلامپور خاطر نشان کرد: ورود به شهرستان رودان با پلاک های غیر بومی ممنوع است و مطابق با دستورالعمل این طرح در صورت ورود هر یک از خودروها با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد