Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به شرایط ویژه همه گیری بیماری کرونا و لزوم همدلی و همکاری برای پیشگیری از گسترش بیش از حد این بیماری، کمیته ویژه ای را مأمور پیگیری مسائل مربوط به این بیماری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور کرد.

به گزارش برنا؛ در آخرین جلسه ای که برای آغاز محدویت‌های جدی کرونا در دولت تشکیل شد(چهارشنبه ۲۸ آبان) ، رئیس جمهوری بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های حوزه فناوری اطلاعات برای کاهش تردد مردم در سطح شهر و تسهیل امور مربوط به کار و آموزش تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن بود که وزیر ارتباطات از تشکیل یک کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز -جمعه- در حکمی دستور تشکیل «کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا» را صادر کرد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در این حکم تاکید کرده تا اعضای منصوب شده از تمامی ظرفیت و ابزارهای موجود شبکه داخلی و شبکه مخابراتی، زیرساخت‌های لجستیکی و اطلاعاتی، توانمندی‌های حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی برای پایش، مراقبت الکترونیکی افراد در قرنطینه و کنترل اضطراری و آنی بیماران، آموزش و اطلاع رسانی هوشمند و دقیق، حمایت از کسب و کارهای در معرض و عرضه الکترونیکی محصولات و خدمات سازمان‌های صنعتی و کسب و کارها بهره بگیرند.

در حکم صادره از سوی وزیر ارتباطات، معاونان او و مدیر کل‌های بخش‌های مهم زیرساختی کشور هر کدام دارای مسئولیت هستند تا بتوانند از زیرساخت‌هایی که در حوزه فناوری وجود دارد به نفع رفاه و سلامت مردم به بهترین شکل استفاده کنند.

بر اساس این حکم حمید فتاحی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، محمدرضا فنایی رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهرداد ترابیان، مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارتباطات، مجتبی جوانبخت مدیر کل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، رمضانعلی سبحانی فر مدیر عامل شرکت ملی پست ایران، امیر رضا رضوانی پور، رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، برات قنبری، مشاور وزیر و دبیر کل سازمان نظام صنفی رایان‌ ای کشور، محمدباقر اثنی عشری، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، حمید محمدی، مدیر عامل دیجی کالا و عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، ناصر علی سعادت، عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شهاب جوانمردی، مدیر عامل شرکت فناپ و عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران و  رضا الفت نسب عضو هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی به عنوان اعضای این کمیته معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فناوری اطلاعات آذری جهرمی کرونا سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات وزیر ارتباطات حوزه فناوری کمیته ویژه عامل شرکت مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان‌زاده
نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم  به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل موثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

زاکانی: تمام انتصابات در بخش‌‌های مختلف شهرداری تهران بر مبنای قانونی و مصوبه شورا بوده است

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز«تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقاء‌ کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی