Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری گفت: مدیریت انقلابی و جهادی می‌تواند جمهوری اسلامی را از تمامی بحران‌ها و حتی از این شرایط امروز کشور با موفقیت عبور دهد.

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، با تقدیر از مجاهدت‌های کادر درمانی و پزشکی در شرایط امروز کشور درپی شیوع این ویروس منحوس (کووید19) و افزایش بسیار نگران کننده آمار مبتلایان و فوتی ها در ماه های اخیر ، اظهار کرد: کادر خدوم و زحمت کش درمان و پزشکی از ابتدای سال 1399تا امروز مجاهدانه در مراکز بیمارستانی در خط مقدم این مبارزه قرار دارند و تعدادی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت نائل شدند و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ظرفیت های عظیم حضور مردم ، گروه های جهادی ، خیرین و مجموعه های مختلف فرهنگی و اجرایی در تمامی بحران های نظام اسلامی ، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با کمک هیئت های مذهبی ، کانون های فرهنگی و تبلیغی ، روحانیون ، موسسات و مراکز قرآنی در کنار مجموعه های مختلف حاکمیتی و دولتی در تمامی این بحران ها حضور فعال داشته اند و قطعا در ادامه هم در کنار مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سیره و سبک زندگی و مدیریتی شهید سرافراز و پر آوازه ایران اسلامی و جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: تفکر و مدیریت این شهید عزیز راه علاج مشکلات کشور است و مدیریت انقلابی و جهادی می‌تواند جمهوری اسلامی را از تمامی بحران ها و حتی از شرایط امروز کشور با موفقیت عبور دهد.

 

حجت‌الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود به تشکیل ستاد عملیات شهید قاسم سلیمانی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و قرارگاه خاتم الاوصیاء اشاره و تاکید کرد: در این طرح به دنبال شکل گیری ستاد عملیات حاج قاسم در محلات و مساجد با محوریت سیره و منش این شهید گرانقدر و همه شهدای انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از مناسبت‌های پیش رو از جمله ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار ، ایام فاطمیه و سالگرد شهادت این شهید پرافتخار و هم رزمانش در سطح استان هستیم.

 

وی به بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص استمرار فعالیت‌های جهادی و رزمایش مواسات و کمک مومنانه اشاره و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی موکب ها در مناسبت ها و به ویژه در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، راه اندازی پویش‌های مختلف از جمله دعا و توسل و کمک مومنانه ،  امید آفرینی در جامعه در این شرایط بحرانی ، پای کار آمدن نهادهای حاکمیتی ،دستگاه‌های اجرایی ، موسسات خیریه و مجموعه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در راستای مقابله با بحران ها با محوریت نام سردار بزرگ اسلام و اتحاد و همدلی برنامه‌ریزی خواهد شد.

 

استاد حوزه و دانشگاه‌ با تاکید بر اینکه تمام مساجد در شهرهای زرد و نارنجی در استان جهت اقامه نماز با رعایت دستورالعمل‌ ها و شیوه نامه‌ها فعال است، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی در مبارزه با انقلاب اسلامی تعطیلی ندارند و به دنبال بهره‌برداری از شرایط بحرانی کشور و سوء استفاده از مراکز دینی و مذهبی و ایجاد شبهه در این اماکن هستند در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها اشاره کردند که فعالان حوزه دین و مسجدی‌ها و هیئت های مذهبی در رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌ها از دیگر افراد جامعه دقیق‌تر و مصمم‌تر هستند.

 

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری خودسازی، اجتماع سازی و شبکه‌سازی را زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) دانست و گفت: عصر غیبت دوران بسیار پیچیده و دشورای است و مدعیان ظهور مصلح جهانی باید با حضور مستمر در میدان‌های مختلف انقلاب و تبعیت از فرامین رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و ترویج مکتب سلیمانی و گفتمان مقاومت زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را فراهم کنند.

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیریت جهادی و انقلابی شهادت سردار سلیمانی مازندران حجت الاسلام بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، گفتمان و یک جریان بود که برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه تمام عیار است.

امام جمعه شهرستان دشتی افزود: امامین انقلاب، یکی از اصلی ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌اند.

وی گفت: مؤلفه‌های بصیرت در شخصیت علمی و معنوی شهید مطهری را می‌توان اسلام‌شناسی، و التزام به آموزه‌های اسلامی، تکلیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، زمان‌شناسی، اولویت‌شناسی، شبهه‌شناسی، و روحیه انقلابی و داشتن چهارگانه علم، مهارت، ابتکار و شجاعت لازم در مواجهه با مسائل و پدیده‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی دانست.

امام جمعه دشتی بیان کرد: هدف اصلی از نامگذاری این هفته ارج نهادن به زحمات تمامی معلمان، مربیان و فعالان عقیدتی و سیاسی است که در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند. معلمان و مربیان عقیدتی نقش هدایتگری و انسان سازی دارند.

حجت الاسلام زاهد دوست یادآور شد: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه در جهت تربیت نیروهای انقلابی وفادار به ارزش‌های انقلاب و ایجاد انگیزه بین این نیروها موفق عمل می‌کنند.

وی گفت: پاسخ غرورآفرین سپاه و عملیات وعده صادق کشور را تا سال‌ها از گزند و طمع دشمنان بیمه کرد.

کد خبر 6094702

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • یادنامه ای برای «استاد»