Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:52:05 GMT

ویروس فیفا کووید ۱۹ است!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۸۹۸۳

ویروس فیفا کووید ۱۹ است!

بازیکنان با حضور در اردوهای تیم های ملی با خطر ابتلا به ویروس کرونا روبرو هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان به کووید ۱۹ در اردوی تیم های ملی باعث ناراحتی زیاد باشگاه ها شده است. خیلی از افراد می پرسند آیا درست است که در بحران کرونا بازیکنان را به تیم های ملی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر بازیکنان که به این ویروس مبتلا می شوند باشگاه ها نیز به دلیل تعدد مبتلایان آسیب می بینند، اتفاقی که در فیفا دی نوامبر رخ داد. آن ها نمی توانند تا منفی شدن تست هایشان با تیم های باشگاهی خود بازی کنند که این اتفاق یک فاجعه برای باشگاه ها به حساب می آید. 

برنامه تیم ها مشخص است. آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا اعضای تیم خود را در حباب هتل ها، کمپ های ورزشی و ... سلامت نگه دارند و زمانی که رقابت های ملی فرا می رسند همه چیز می رود روی هوا.

لوییس سوارس یکی از بازیکنانی است که در اردوی تیم ملی اروگوئه به کووید ۱۹ مبتلا شد و دیدار حساس اتلتیکومادرید برابر بارسلونا را از دست خواهد داد. همچنین محمد صلاح نمی تواند در دیدار لیورپول برابر لسترسیتی بازی کند.

در فیفا دی اکتبر کریستیانو رونالدو به کرونا مبتلا شد که تعداد زیادی بازی را با یوونتوس از دست داد از جمله دیدار مهم مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا. 

وردربرمن نخستین تیم بزرگ بود که از دادن بازیکنانش به تیم های ملی اجتناب کرد. مدیران این باشگاه اعلام کردند: "می دانیم بازیکنان می خواهند برای کشورشان بازی کنند اما نمی توانیم در این شرایط ریسک کنیم." دیگر تیم آلمانی آرمینیا بیلفلد بود که چنین تصمیمی را گرفت. 

در آخرین فیفا دی تعداد تست های مثبت بالا بود. اگر یکی از بازیکنان ملی پوش به این ویروس مبتلا شود دیگر بازیکن و باشگاهش در معرض خطر ابتلا قرار می گیرند. خیلی بعید است که یک عضو مبتلا شود و روی دیگران تاثیر نگذارد. اتفاقی که برای اوکراین، کرواسی، اکوادور و اروگوئه (۱۴ بازیکن مبتلا) رخ داد نشان داد مسائلخوب پیش نمی روند. به عقیده خیلی ها چنین ریسکی نیاز نیست چون سخت گیری های درون باشگاه و لیگ ها در تیم های ملی دیده نمی شود. بهترین مثال در رابطه با این موضوع آمار مبتلایان در این هفته است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کووید 19 فیفا دی لوییس سوارس محمد صلاح تیم ملی فوتبال اروگوئه ویروس کرونا تیم های ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد و مهم‌تر اینکه شاگردان وحید شمسایی مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را هم کسب کردند. بعد از این بازی تارنمای فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ایران از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است:

ایران با نتیجه ۶ بر یک قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید. در این بازی علی اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی خیره‌کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد. او گلزنی کرد و ۲ پاس گل داد.

تیم ملی ایران فردا- هفتم اردیبهشت- از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند