Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رییس سازمان بسیج کشور ۵۸۶ پروژه محرومیت زدایی به صورت ویدئوکنفرانس در استان هرمزگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « غلامرضا سلیمانی »، رییس سازمان بسیج کشور در آیین بهره‌برداری از ۵۸۶ پروژه محرومیت‌زدایی هرمزگان ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: ۲ هزار و ۸۸۷  پروژه طی هفته بسیج در سراسر کشور افتتاح می شود که سهم هرمزگان ۵۸۶ پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل تامین آب آشامیدنی، راه روستایی، ساخت مسجد، مدرسه، خانه بهداشت و .. است، افزود: بسیج در سال جاری بیش از 10 هزار و 500 پروژه محرومیت زدایی در کشور اجرا کرده است که تاکنون هشت هزار پروژه افتتاح و مابقی نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

 

رییس سازمان بسیج کشور اظهار کرد: یکی از کارهای مهم بسیج در استان‌ها، انجام طرح‌های سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق محروم است که در هر فصل به بهره برداری می‌رسد.

 

سردار « اباذر سالاری »، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) نیز گفت: سپاه استان به عنوان ظرفیتی عظیم همواره در راستای کاهش آلام و مشکلات در کنار مردم بوده است.

 

وی افزود: همزمان با اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، طرح‌های مختلفی را در حوزه اشتغالزایی و مسائل زیرساختی کشاورزان و مردم در روستاها اجرا خواهیم کرد.

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: رییس سازمان بسیج کشور هفته بسیج هرمزگان افتتاح پروژه پروژه محرومیت زدایی بهره برداری ۵۸۶ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد