Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@12:50:46 GMT

یک ایرانی محبوب ترین آزادکار جهان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۹۱۳۱

یک ایرانی محبوب ترین آزادکار جهان شد

حسن یزدانی در نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی، محبوب‌ترین آزادکار کشتی جهان شناخته شد.

به گزارش مشرق، اتحادیه جهانی کشتی با قرار دادن نام ۱۶ آزادکار نام آشنای کشتی آزاد جهان، از علاقمندان به کشتی در سراسر جهان خواست آرای خود را برای شناخت محبوبترین آزادکار جهان اعلام کنند.

 حسن یزدانی با دو طلای جهان و یک طلای المپیک در دور نخست با رای طرفداران کشتی برابر والنتین یوردانوف، نابغه سبک وزن کشتی جهان که ۸ طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کری خوانی جردن باروز برای رقیب حسن یزدانی

وی سپس مقابل طاها آکگل ترک و دارنده ۲ طلای جهان و یک طلای المپیک پیروز شد و به جمع ۴ نفر برتر این نظرسنجی راه یافت.

یزدانی در نیمه نهایی نیز با رای بیشتر مقابل بوایسار سایتیف نابغه کشتی جهان از روسیه که ۳ طلای المپیک و ۶ طلای جهان را در ویترین افتخارات خود دارد پیروز شد و به فینال رسید.

در سوی دیگر نیز عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس که مدال‌های طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد و بخت اصلی کسب طلای المپیک توکیو است، پس از شکست جان اسمیت و جردن باروز آمریکایی و فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا به فینال محبوبترین آزادکاران جهان راه یافت.

در نظرسنجی فینال این مسابقه‌ی فضای مجازی، آقای حسن یزدانی با کسب ۵۴ درصد آرا (بیش از ۵۰ هزار رأی) مقابل سعداله یف روس به پیروزی رسید و محبوب‌ترین آزادکار جهان از نظر دنبال کنندگان کشتی در فضای مجازی شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ حسن یزدانی کشتی جهان نظرسنجی طلای المپیک طلای جهان حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد