Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@11:11:58 GMT

گل‌محمدی: پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیا است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۹۳۳۳

گل‌محمدی: پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیا است

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه در هفته اول نتوانستیم امتیاز کامل را بگیریم، فردا برای ما بازی خیلی مهمی خواهد بود. شروع فصل خیلی برای قهرمانی مهم است و فکر می‌کنم این سه امتیاز برای ما خیلی ارزشمند است و بدون شک باید برای گرفتن این سه امتیاز باید خیلی تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید امتیازات خانگی را از دست دهیم.

وی ادامه داد: مقابل تیم خیلی خوبی بازی داریم. صنعت نفت در هفته اول با وجود اینکه شش بازیکنش را در اختیار نداشت توانست به پیروزی برسد. بازی سختی داریم و باید خیلی دونده ظاهر شویم و فضا‌ها را از تیم حریف بگیریم. صنعت نفت تیم تکنیکی است، اما گرفتن این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است.

گل‌محمدی عنوان کرد: هفت، هشت ماه است که حسرت حضور هواداران را می‌خوریم و در این وضعیت بازی‌های خانگی با بیرون از خانه خیلی فرقی ندارد. حضور هواداران برای ما خیلی مهم است و با توجه به اینکه پر هواداران‌ترین تیم آسیا هستیم این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که البته از آن محروم هستیم. قطعاً کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی خیلی سخت است، اما برای این موضوع خیلی تلاش خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به فشردگی مسابقات چه تدبیری برای آمادگی تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا دارید، تصریح کرد: ۲۹ آذر بازی خیلی مهمی در فینال لیگ قهرمانان داریم. تا آن زمان پنج بازی داریم و تمام برنامه‌ریزی تمرینی و مسابقه ما باید طوری باشد که بازیکنان از لحاظ بدنی و روحی آماده باشند و بتوانند بازی خوبی انجام دهند. گرفتن نتایج خوب قبل از فینال خیلی مهم است و به لحاظ روحی می‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد. به ملی‌پوشان خود هم بعد از بازی با بوسنی یکی، دو روز استراحت دادیم و فردا در تیم‌مان حضور دارند. تمرینات خوبی هم داشتیم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه با توجه به عدم جذب بازیکن در پست دفاع آیا در این پست فکر نمی‌کنید مشکل کمبود بازیکن دارید، گفت‌: خیلی دوست داشتیم مدافع دیگری جذب کنیم و پنج، شش گزینه داشتیم. همه بازیکنان قرارداد داشتند و هیچ گِله‌ای از مربیان و باشگاه‌های دیگر هم نمی‌توانیم داشته باشیم، چون روی بازیکنان‌شان حساب کرده بودند. در هر صورت شاید این اتفاق سختی‌های برای ما داشته باشد، ولی ما با بازیکنان جوان و بازیکنانی که داریم کار‌های بزرگی انجام دادیم.

وی یادآور شد: گزینه‌هایی که مدنظر ما بود را از دست دادیم، ولی یکسری مسائل مثل شأن و شخصیت باشگاه را باید در نظر می‌گرفتیم. بعضی از بازیکنان می‌خواستند بند‌هایی در قراردادشان باشد که امکان‌پذیر نبود و منافع باشگاه به خطر می‌افتاد. به این تیم امیدواریم و باید به بازیکنان جوان‌مان اعتماد کنیم. قطعا کار سختی داریم، ولی بازیکنان‌مان نشان دادند در روز‌های سخت، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

گل‌محمدی افزود: روز‌های سختی را پس از بازگشت از مسابقات آسیایی پشت سر می‌گذاریم. خیلی از اتفاقاتی که پس از حضور ما در فینال افتاد، غیر طبیعی بود. دلیل این حجم از مشکلات را نمی‌دانم. ما هم از نظر مالی و هم شخصیتی ضربات زیادی خوردیم. سمیعی تلاش می‌کند این مشکلات برطرف شود و باید به او زمان بدهیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم بابت صبر و شکیبایی؛ آن‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کردند و اگر سکوت کردند به خاطر این است که آرامش تیم قبل از فینال آسیا به هم نخورد. از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه هم بتواند به نوعی که شایسته است با آن‌ها برخورد کند و بتواند جواب کار آن‌ها را بدهد.

«آیا انتظارات نداشتید مهدی تارتار شرایط حضور حجت حق‌وردی در تیم پرسپولیس را فراهم کند؟» سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال گفت: در هر صورت گزینه‌هایی داشتیم، ولی همه آن‌ها قرارداد داشتند. هیچ گله‌ای از مربیان و باشگاه‌ها نداشته و اصلا چنین حسی نسبت به این عزیزان ندارم.

گل محمدی در مورد آخرین وضعیت بشار رسن اظهار داشت: بشار رسن بعد از بازی‌های ملی از نظر فیزیکی خسته بود؛ یک ضربه هم به پایش خورده بود. امروز تمرین مهمی است تا ببنیم وضعیتش چطور است.

وی در مورد عملکرد آرمان رمضانی خاطرنشان کرد: آرمان هنوز بازی ثابتی برای ما انجام نداده است. در چند بازی به عنوان بازیکن ذخیره عملکرد خوبی داشته است. باید به بازیکنان‌مان اعتماد داشته باشیم و فرصت بیشتری به آن‌ها بدهیم تا شایستگی‌های خود را ثابت کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل جدایی امیر روستایی گفت: روستایی بازیکن جوانی است. متأسفانه فرصت کمی برای او بود تا شایستگی‌های خود را ثابت کند. فکر می‌کنم با رفتن از تیم ما بیشتر به او فرصت بازی برسد و امیدوارم با توجه به اینکه قرضی به پیکان رفته است، با قدرت به تیم ما برگردد و سال بعد بتوانیم به خوبی از او استفاده کنیم. امسال می‌تواند سال خوبی برای روستایی باشد و امیدوارم با قدرت به تیم خودش بازگردد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی خیلی مهم گل محمدی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ژاپن به دنبال تساوی برابر تاجیکستان در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌ها ۲۰۲۴ آسیا در گروه C پس از قرقیزستان و تاجیکستان در رده سوم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند و همچنین نتوانست جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب کند.

کنیچیرو کوگوره سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن پس از حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: من مطمئن هستم که بهانه‌های زیادی برای توجیه حذف وجود دارد اما در دنیایی که در آن هستیم به جای بهانه، باید دلایلی برای مبارزه پیدا کنیم و من معتقدم که این نتیجه در حالی رخ داد که ما بیشترین تلاش خود را انجام دادیم.

من به عنوان سرمربی هدایت این تیم ملی را بر عهده دارم و معتقدم که من مسئول نرسیدن به هدفمان برای حضور در جام جهانی هستم. مطمئنم انتقاداتی وجود خواهد داشت، اما نمی‌توان عملکرد یه مربی را تنها با یک بازی سنجید و پیروزی در یک بازی دلیلی بر خوب بودن یک مربی نیست و شکست در یک بازی هم دلیل بر بد بودن او نیست. هنوز به اینکه آینده من و تیم به کجا می‌رسد هیچ نظری ندارم اما امیدوارم در آینده اتفاقات به گونه‌ای رخ دهد که بتوانم به فوتسال ژاپن کمک کنم.

توموکی یوشیکاوا که در سال ۲۰۱۹ عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا را از آن خود کرد در خصوص دیدار با تاجیکستان گفت: هنوز خیلی چیزها وجود دارد که با آنها کنار نیامده ام. کسب این نتیجه برابر تاجیکستان و گلی که از این تیم دریافت کردیم تقصیر من بود. نمی دانم چه بگویم اما احساس می‌کنم من مسئول باخت هستم.

پیرس ایگور دروازه بان برزیلی الاصل تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: بسیار متأسفم. واقعاً ناامید کننده است. تیم ملی ژاپن در جام جهانی لیتوانی و در آخرین جام ملت‌های آسیا که قهرمان شد عملکرد خوبی داشت. می‌خواستم فوتسال ژاپن را هیجان انگیزتر کنم. اما متأسفانه این بار نتوانستم این کار را انجام دهم. من واقعاً احساس ناامیدی می‌کنم.

همه تا آخر با تمام وجود جنگیدند. تیم خیلی متحد بود و نمی دانم چرا پیروز نشدیم. آرتور (اولیویرا)، کازویا شیمیزو و فابیو (فیوسا) پیش از بازی‌ها مصدوم شدند، اما فکر می‌کنم همه بازیکنان تیم ملی ژاپن بازیکنان خوبی هستند و خوب بازی کردند. من هنوز نمی‌توانم ذهنم را مرتب کنم و هیچ کلمه‌ای برای توصیف این باخت ندارم.

بسیار از شما متشکرم. همه همیشه به من لطف داشتند. با وجود اینکه زبان ژاپنی من آن‌قدرها خوب نبود اما مربی و همه بازیکنان همیشه با من خوب بودند. من واقعاً افتخار می‌کنم که ژاپنی هستم و می‌توانم برای تیم ملی ژاپن بازی کنم. این شادترین لحظه در فوتبال من بود که توانستم نماینده ژاپن باشم. همیشه و از صمیم قلبم از شما قدردانی می‌کنم.

کنتارو ایشیدا یکی دیگر بازیکنان تیم گفت: با تغییر سرمربی به آقای کوگوره مقابل بسیاری از کشورهای جهان بازی کرده ایم و نمایش‌های خوبی از خود نشان داده ایم و شک ندارم که فوتسال ژاپن می‌تواند با تیم‌هایی از سراسر جهان رقابت کند. در عین حال، طبیعی است که سطح کلی آسیا در حال پیشرفت است و من فکر می‌کنم که نحوه تعامل ما با بقیه جهان و آسیا باید تغییر کند.

من گریه کردم، اما بیشتر احساس ناامیدی کردم زیرا فکر می‌کردم می‌توانم کار بیشتری انجام دهم.

آنتونیو ماسانوری هیراتا هم گفت: من نمی دانم چه بگویم. ناامید کننده است و نمی گویم تمام تلاشم را نکردم. اما احتمالاً دلیلی وجود دارد که چرا ما برنده نشدیم، بنابراین نمی‌توانم در حال حاضر احساساتم را بیان کنم. باید به جام جهانی می‌رفتیم تا فوتسال را در ژاپن تقویت کنیم. نمی دانم به همه بازیکنان و هواداران ژاپنی، از جمله آنهایی که در لیگ فوتسال ژاپن هستند، چه بگویم. از اینکه نتوانستم تیم را به جام جهانی ببرم ناامید هستم.

در سال ۲۰۱۶ نتوانستم (به جام جهانی) برسم و این بار هم نتوانستم به آن برسم. با این حال، این بدان معنا نیست که من تسلیم شوم زیرا شخصاً می‌خواهم به جام جهانی بروم. هر اتفاقی هم بیفتد بهتر می‌شوم و از نظر روحی قوی‌تر می‌شوم. من نمی دانم در حال حاضر برای پیشرفت چه کاری انجام دهم، اما می‌خواهم ژاپن را به جام جهانی ببرم بهترین عملکرد را با تیم ژاپن در جام جهانی داشته باشیم.

برای رسیدن به این هدف، همه باید یک گام بهتر شوند. این پایان زندگی نیست، و من فکر می‌کنم هرکسی که بتواند یک چالش دیگر را قبول کند، می‌تواند از پس آن بر بیاید. بنابراین امیدوارم تسلیم نشویم و با هم پیش برویم.

کد خبر 6086656

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها