Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:15:27 GMT

طعنه جدید یورگن کلوپ به دروازه‌بان اورتون

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۹۳۶۳

طعنه جدید یورگن کلوپ به دروازه‌بان اورتون

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بار دیگر به خطای شدید جردن پیکفورد سنگربان اورتون روی ویرژیل فن دایک که به پاره شدن رباط صلیبی او منجر شد واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بار دیگر نسبت به خطای شدید جردن پیکفورد دروازه‌بان اورتون روی ویرژیل فن دایک ستاره تیمش که به مصدومیت شدید او و پاره شدن رباط صلیبی اش منجر شده و او را ماه ها از میادین دور نگه خواهد داشت واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کلوپ که مشخصا بعد از گذشت چندین روز به خاطر از دست دادن مدافعش عصبانی است گفت تصمیم پیکفورد برای چنان تکل خشنی روی پای فن دایک را همچنان عجیب می داند.

 

یورگن کلوپ که با بزرگترین بحران مصدومیت در تیمش لیورپول مواجه است در این باره گفت:" چه می توانم بگویم؟ نمی خواهم بگویم که جردن پیکفورد عمدا آن کار را کرد ولی یک دروازه بان وقتی بازیکن دیگری در محوطه جریمه اش حضور دارد نمی تواند چنین تکلی روی پای او برود".

 

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" انگلیسی من آنقدر خوب نیست که بتوانم توضیح بدهم در لحظه خطا چه از ذهنم گذشت. با اینحال مصدومیت بخشی از واقعیت کاری فوتبالیستها و مربیان است و ما دائما نگران مصدوم شدن بازیکنان مان هستیم. خطا روی فن دایک اصلا در جریان بازی نبود. بلکه به خاطر تصمیم خیی عجیب یک نفر برای خطا کردن روی پای فن دایک بود. به همین خاطر است که قبول کردن این ماجرا اینقدر سخت است".

 

 

 

 

لیورپول ویرجیل فن دایک یورگن کلوپ (سرمربی) پیکفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک یورگن کلوپ سرمربی پیکفورد یورگن کلوپ فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟

اسپورت بایبل با استخدام یک لب‌خوان حرفه‌ای برای اولین بار ‏از صحبت‌هایی که بین صلاح و کلوپ رد و بدل شده بود رمزگشایی ‏کرد. ‏ از آنچه در تصاویر دیده می‌شود صلاح در اولین جمله خود به کلوپ ‏گفت: «کاری از دستم برنمی‌آید. هیچ کاری». ‏

متاسفانه واکنش کلوپ به این جمله صلاح را نمی‌بینیم، چرا که ‏دوربین لب‌های او را نشان نمی‌دهد. اما صلاح در واکنش به حرف‌های ‏کلوپ گفت: «حتما، حتما کارت قرمز می‌گیرم. بعد از هفت سال. بعد ‏از هفت سال خدمت. هفت سال»

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت