Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با توجه به این که در هفته اول نتوانستیم امتیاز کامل را بگیریم، درصدد پیروزی هستیم. شروع فصل خیلی برای قهرمانی مهم است و فردا بازی خیلی مهمی داریم.

او افزود: ۳ امتیاز بازی با صنعت نفت برای ما ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید برای کسب پیروزی تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. نباید امتیاز بازی‌های خانگی را از دست بدهیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که هفته اول به برد رسیده است. صنعت نفت، تیم خوبی دارد و بازی این تیم مقابل پیکان را دیدم و به پورموسوی برای تشکیل این تیم خوب تبریک می‌گویم.

گل محمدی ادامه داد: باید خیلی دونده ظاهر شویم و روز سختی داریم. باید بتوانیم فضا‌های خوبی را از حریف بگیریم، زیرا صنعت نفت تیم تکنیکی است. کسب برد مقابل صنعت نفت برای ما خیلی مهم است. حدود ۱۰ ماه است که حسرت حضور طرفداران را در ورزشگاه می‌خوریم و بازی‌های خانگی هم بدون حضور هواداران در ورزشگاه، با دیدار‌های خارج از خانه فرقی ندارد.

وی تصریح کرد: بخش بزرگ و قدرت پرسپولیس به حاضر شدن طرفداران ما در ورزشگاه برمی‌گردد. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیا است و غیبت آن‌ها برای ما ضرر زیادی دارد. با این وجود برای شادی دل هواداران، تکرار قهرمانی و محافظت از این عنوان کار سختی داریم. برای کسب قهرمانی تمام تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی سرخ‌ها در خصوص فشردگی رقابت‌ها بیان کرد: بازی خیلی مهمی را ۲۹ آذر پیش رو داریم و قبل از آن هم باید ۵ دیدار برگزار کنیم. تمام برنامه ریزی تمرینی و مسابقه‌ای ما باید به شکلی باشد که بازیکنان از نظر بدنی و روحی آماده باشند و بتوانند در فینال آسیا بازی خوبی انجام دهند. کسب نتایج خوب قبل از این مسابقه هم، از لحاظ روحی و هماهنگی تیمی خیلی مهم و تاثیرگذار است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: ملی پوشان تیم ما پس از دیدار با بوسنی ۱ - ۲ روز استراحت کردند و مقابل صنعت نفت حضور خواهند داشت. تمرینات خوبی داشتیم و انشاالله می‌توانیم دیدار خوبی انجام بدهیم.

وی درباره جذب نشدن مدافعان مدنظرش گفت: خیلی دوست داشتیم مدافع دیگری را جذب کنیم و ۶-۵ گزینه هم داشتیم، اما همه این نفرات با تیم‌های خود قرارداد داشتند، گله‌ای از باشگاه‌های دیگر و سرمربیانشان نداریم، زیرا روی بازیکنان خود حساب کرده بودند. جذب نشدن بازیکن، ممکن است در آینده برای ما سختی‌هایی داشته باشد، اما با نفرات جوان و مدافعان فعلی خود هم کار‌های بزرگی انجام داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: برخی نفرات مدنظر ما بودند، اما جذب آن‌ها را از دست دادیم، برخی مسائل مانند شأن و شخصیت باشگاه را هم باید در نظر می‌گرفتیم. تعدادی از این بازیکنان خواستار قرار گرفتن بند‌هایی در قراردادهایشان بودند که برای باشگاه پرسپولیس امکان پذیر نبود و منافع ما را به خطر می‌انداخت.

او افزود: روز‌های سختی را پس از بازگشت از مسابقات آسیایی پشت سر می‌گذاریم. خیلی از اتفاقاتی که پس از حضور ما در فینال افتاد، غیر طبیعی بود و دلیل این حجم از مشکلات را نمی‌دانم. هم از نظر مالی و هم شخصیتی ضربات زیادی خوردیم. سمیعی تلاش می‌کند این مشکلات برطرف شوند و باید به او زمان بدهیم. بازیکنان سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و اگر سکوت کردند به خاطر این است که آرامش تیم قبل از فینال آسیا به هم نخورد. از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه هم بتواند به نوعی که شایسته است با آن‌ها برخورد کند.

گل محمدی گفت: گزینه‌هایی برای خط دفاع داشتیم، اما همه آن‌ها قرارداد داشتند. هیچ گله‌ای از مربیان و باشگاه‌ها ندارم و چنین حسی نسبت به آن‌ها ندارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت بشار رسن توضیح داد: بشار رسن بعد از بازی‌های ملی از نظر فیزیکی خسته بود و یک ضربه هم به پایش خورده بود. امروز تمرین مهمی است تا ببنیم وضعیتش چطور است.

وی در مورد عملکرد آرمان رمضانی خاطرنشان کرد: آرمان هنوز بازی ثابتی برای ما انجام نداده است. در چند بازی به عنوان بازیکن ذخیره عملکرد خوبی داشته است و باید به بازیکنان‌مان اعتماد داشته باشیم و فرصت بیشتری به آن‌ها بدهیم تا شایستگی‌های خود را ثابت کنند.

سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد دلیل جدایی امیر روستایی گفت: روستایی بازیکن جوانی است و متأسفانه فرصت کمی برای او بود تا شایستگی‌های خود را ثابت کند. فکر می‌کنم با رفتن از تیم ما بیشتر به او فرصت بازی برسد و امیدوارم با توجه به این که قرضی به پیکان رفته است، با قدرت به تیم ما برگردد و سال بعد بتوانیم به خوبی از او استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

اتفاقی عجیب در نشست‌های خبری/ غیبت ۲ سرمربی به بهانه‌های مختلف!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس گل محمدی صنعت نفت برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های اشتباه اوسمار باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند.

حمید درخشان سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو درباره عملکرد تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت: فکر می‌کنم که تیم ما هم شروع خوبی داشته و هم بازی‌های خوبی را انجام داده است و با عملکرد خوب به جایی رسیده است که در فینال حضور دارد، من فکر می‌کنم تیم‌ها نسبت به سال گذشته که حضور داشتند تغییرات زیادی را داشتند که در زمینه فوتبالی رشد داشتند و نشان دادند که سال‌ها کار کردند و برنامه ریزی کردند و بر اساس آن توانستند بازی‌های خوبی را ارائه بدهند و کار را برای ما سخت‌تر کردند.

درخشان درباره نقاط ضعف تیم ملی در شب گذشته در مرحله نیمه‌هایی مقابل ازبکستان گفت: همانطور که در جام ملت‌های فوتبال شاهد بودیم، می‌بینیم که کشور‌های اطراف ما خیلی ترقی و پیشرفت کرده‌اند، به دلیل اینکه برنامه ریزی داشتند و رکن اصلی این تغییرات را در فوتبال جام ملت‌های آسیا دیدیم، که این تغییرات مثبت در فوتسال آن‌ها هم رخ داد که خوشبختانه بچه‌ها موفق شدند، موفقیت بازیکنان ایران این زمینه را مهیا کرد که ما هوشیار باشیم تا تلاش بیشتری کنیم و موقعیتمان را حفظ کنیم، اما نیاز به برنامه ریزی بلند مدت داریم و این کار‌ها نیاز به هزینه دارد تا این برنامه‌ها را در آینده داشته باشیم تا موفقیت‌های بیشتری را به دست بیاوریم.
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص این که دیدار نهایی برابر تایلند میزبان را چطور می‌بیند، اظهار کرد: مطمئناً تیمی که به فینال رسیده است تیم خوبی بوده است که در این مرحله حضور پیدا کرده است که این نشان دهنده سخت‌تر شدن کار برای ما می‌باشد، دیگه مانند گذشته نیست که برویم و به تیم‌های رقیب شیش گل بزنیم، زیرا که دیگه تیم‌ها برنامه ریزی دارند و کارفنی خود را توسعه می‌دهند، به همین خاطر کار سختی را در فینال داریم، اما بچه‌های ما توانایی این را دارند که در فینال هم بازی خوبی را انجام دهند که انشالله موفق می‌شوند.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی شب گذشته پرسپولیس و آلومینیوم که با پیروزی تیم اراکی همراه بود، گفت: با احترامی که در قبال تیم آلومینیوم قائل هستم، اما انتظارات از پرسپولیس بیشتر بود، تیم آلومینیوم هم دوندگی خوبی داشت و هم شرایط خوبی را برای خودش به وجود آورد و نکته اصلی مهم این بازی این بود که این تیم ناامید نشد و عقب هم افتاد خیلی تلاش کرد که به نتیجه دلخواه خود برسد و همین اتفاق هم افتاد و این تلاش جوابگو بود، اما این طرف قضیه هم ما دوبار جلو افتادیم و هر دوبار هم نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم که فکر می‌کنم دلایل فنی داشت و با تغییراتی که انجام دادیم باید به تیم کمک می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و تغییرات خوبی را نداشتیم و همین باعث شد که روند رو به جلو را از دست بدهیم و این اتفاق موجب شد که تیم آلومینیوم بیشتر روی بازی تسلط پیدا کند و بتواند تاکتیکش را پیاده کند روی پرسپولیس و سرخپوشان مجبور شدند دست و پا بسته قبول کنند و در نهایت بازی تساوی شد و این تساوی هم در نهایت رسید به ضربات پنالتی و پرسپولیس حتی بازیکنان خوبی را هم به عنوان ضربه زن پنالتی نداشت و ایت اتفاق باعث شد که جام را از دست بدهیم.

حمید درخشان در خصوص اینکه آیا قبول دارد تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد یا خیر ادامه داد: هرکسی نظر شخصی خود را بیان می‌کند، اما من از نظرفنی باید بگم که جام حذفی رویدادی است که می‌شود با قهرمانی در آن راحت‌تر به لیگ قهرمانان آسیا رسید، اما این اتفاق رخ نداد و تعویض‌های اشتباه سرمربی باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند، رفته رفته علاوه بر اینکه بازی را از دست دادیم شیرازه تیم به هم خورد و تاکتیک تیمی هم درست انجام نشد و در نهایت غافل گیر شدیم و بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...