Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای بین مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی با کمیته امداد استان خراسان‌جنوبی، این مجموعه از ۲۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد، حمایت مالی خواهد کرد.

۲۰۰ نفر از ایتام نیازمند تحت پوشش حمایتی قرار گرفتند

وی افزود: از این تعداد ۲۰ نفر سادات معظم هستند و در چشم‌اندازی که برای این طرح تعریف کردیم این تعداد را ظرف یک سال آینده به هزار نفر افزایش‌خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی با بیان اینکه این ۲۰۰ نفر از اهالی شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، درمیان و خوسف هستند، اضافه کرد: در فازهای بعدی سایر شهرستان‌های استان را نیز تحت پوشش قرار خواهیم داد.

نیازمندان را به ما معرفی کنید

حسینی عنوان داشت: از رسانه‌ها و مردم خواهشمندیم اگر ایتامی را می‌شناسند که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، آن‌ها را به مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی معرفی کنند چراکه این افراد برای ما در اولویت حمایتی هستند.

وی افزود: در راستای چشم‌اندازی که برای این طرح تعریف کردیم از خیرین و مؤمنین عزیز می‌خواهیم نذورات، وجوهات، صدقات و کفاراتی را که تمایل دارند به ایتام و سایر نیازمندان برسد با مراجعه به مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی بیرجند، به دست نیازمندان برسانند.

در مورد مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی بیرجند

گفتنی است مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی بیرجند که از پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی باقدمت شهر بیرجند می‌باشد مشتمل بر حسینیه، دو سالن کتابخانه، دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی، اخذ وجوهات و دفتر خیریه وابسته به مسجد مرحوم آیت‌الله آیتی بوده و خدمات و اقداماتی نظیر پاسخگویی به مسائل شرعی، کتابت و نگهداری از وصیت‌نامه‌ها و مبایعه‌نامه‌هایی که از گذشته در این مجموعه نوشته و نگهداری می‌شده است را به اهالی شهر بیرجند ارائه داده است.

پرداخت شهریه به طلاب علوم دینی، پرداخت سهم سادات به سادات نیازمند، خدمات دندان‌پزشکی، اخذ وجوهات شرعی مردم مانند صدقات، کفارات و نذورات و سهمین، فراهم کردن فضای مطالعه و پژوهش با دو سالن مطالعه و مخزن غنی کتابخانه به تفکیک برای آقایان و خانم‌ها و سنت ۴۰ ساله اعطای کوپن نان به بیش از ۷۰۰ خانوار نیازمند به‌صورت ماهیانه از دیگر خدمات این مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی می‌باشد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه بیرجند نیازمندان مجموعه علمی ۲۰۰ نفر تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های این هفته شهرستان اقلید ضمن گرامیداشت بزرگداشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: معلمان، سازندگان انسان‌ها و معمار آینده‌ی فرهنگی کشور و اثرگذارترین عامل در پی‌ریزی تمدن اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه ارزش معلم را نمی‌توان با مقیاس‌های مادی سنجید، از حضور صدها معلم از ۹ استان کشور برای صعود به قله «بُل» بلندترین قله استان فارس در شهرستان اقلید در جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و بیان‌کرد: این یک حرکت نمادین و تداعی کننده فتح قله‌های فرهنگی است.

امام جمعه اقلید در ادامه به یک مطالبه شهرستانی در شهرستان اقلید اشاره کرد و گفت: سازمان خصوصی سازی با توجه به شعار سال و همچنین به واسطه پویا بودن مجتمع کشتارگاه صنعتی شهرستان اقلید باید دنبال حل مشکل سرمایه گذار فعلی باشد تا از تعطیلی مجدد این مجموعه و بیکاری پرسنل آن جلوگیری شود.

حجت الاسلام گشول بیان کرد: اگر چه در این دولت هزاران واحد تولیدی و کارخانه احیا شده و به چرخه تولید برگشته اما نتیجه بارز تصمیمات غیر کارشناسی در برخی استان‌ها، به تعطیلی و بیکاری نیروهای بعضی مجموعه‌ها منجر شده است.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از عواقب این نوع تصمیمات باید با مدیریت جهادی و مردمی که از دولت کنونی سراغ داریم با اتخاذ تصمیم مناسب برای رفع مشکل سریعاً اقدام شود.

کد خبر 6089171

دیگر خبرها

  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم