Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال «بوتیمار» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ کلید خورد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری در جنگل سی سنگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سریال تلویزیونی در فضایی مفرح با داستانی اجتماعی به قلم سعید جلالی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

علیرضا نجف‌زاده که کارگردانی مجموعه طنز «زوج یا فرد» را نیز در کارنامه خود دارد، این بار حمید لولایی و مرجانه گلچین را با خود به جنگل‌های شمال برده است تا چالش‌های یک خانواده ایرانی را در یک داستان نو به تصویر درآورد.

سریال «بوتیمار» که برای نوروز ۱۴۰۰ شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند، مجموعه‌ای شاد و سرگرم‌کننده است که با نگاهی به رویداد‌های اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود.

علاوه بر حمید لولایی و مرجانه گلچین، هدایت هاشمی نیز در این سریال ایفای نقش می‌کند. سامی غریبی بازیگر خردسالی است که با بوتیمار به تلویزیون می‌آید. اما تا روز‌های آتی چند بازیگر اصلی دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال نوروزی شبکه سه حمید لولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها پرداختیم، امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ | خواننده تیتراژ سریال واکنش نشان داد

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

فرجی درباره ساخت «نون خ ۶» عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد

کد خبر 848362 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو