Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان با مورد تمسخر قرار گرفتن تیم ملی این کشور، معتقد است که اوضاع هنوز هم خیلی بد نیست و یواخیم لوو باید ماندنی شود

 در لیگ ملت های اروپا، تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا متحمل شکست 6-0 شد که این سنگین ترین شکست تاریخ آلمان در بازی های رسمی بود.  در همین راستا انتقادات شدیدی از یواخیم لوو انجام شده است اما فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان طرفدار اخراج او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، فرانتس بکن باوئر در مصاحبه با بیلد در خصوص شکست سنگین آلمان، لزوم بازگشت توماس مولر و البته حمایت از لوو صحبت کرد:

البته که این عملکرد و شکست 6-0 در سطح تیم ملی آلمان نبود. آلمان مقابل اسپانیا کاملا به خاموشی فرو رفت. چنین شکست هایی گاهی اوقات پیش می آیند. اکنون کل دنیا به ما می خندند اما خوشبختانه چنین شکست هایی برای تیم ملی آلمان به ندرت اتفاق می افتد؛ بنابر این خیلی نباید در خصوص این شکست اغراق کنیم. با این حال در تیم یواخیم لوو مشکل رهبری دیده می شود. کسی نبود که تیم را رهبری کند. وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، یعنی تیم به رهبر نیاز دارد. توماس مولر می تواند این نقش را ایفا کند، درست مثل زمانی که بایرن مونیخ اوقات سختی را سپری می کرد. یواخیم لوو؟ البته که او باید بماند و در یورو آلمان را هدایت کند. او از این شکست می تواند درس های مهمی بگیرد.

 همچنین بخوانید:

اسپانیا 6-0 آلمان؛ تاریخ فراموش نخواهد کرد یواخیم لوو از تیم ملی آلمان اخراج نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یواخیم لوو بکن باوئر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE

تاما تونگا، اولین بازی خود برای کمپانی WWE را برگزار کرد.

تاما تونگا، جدیدترین عضو بلادلاین امروز در نخستین بازی خود برای کمپانی WWE در بولونیای ایتالیا پا به رینگ گذاشت.

طرفداری | در مین ایونت شب دوم رسلمنیا 40 رومن رینز نتوانست از کمربند آندیسپیوتد WWE برابر کودی رودز دفاع کند. به دنبال این شکست، رئیس قبیله دیگر در اسمکدان حاضر نشد و به نظر سولو سیکوا در نبود او فرصت را مناسب دیده تا خود را به عنوان مرد اول بلادلاین جا بزند. سولو توطئه‌ای بزرگ علیه جیمی اوسو به دلیل شکست او مقابل جی در رسلمنیا ترتیب داد و جیمی را با تاما تونگا جایگزین کرد.

امروز و در یک رویداد بدون پخش تلویزیونی WWE، تاما تونگا نخستین بازی خود برای کمپانی WWE را انجام داد. او در این دیدار به همراه سولو سیکوا در مقابل تگ تیم ال ای نایت و رندی اورتون قرار گرفت و حاصل این دیدار تگ تیم، پیروزی بلادلاین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید