Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور آرامی نماینده مردم شریف حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تخریب آلونک پیرزن بندرعباسی در این خصوص به مردم گفت:

**مستحضرید بنده بیش از چند ماه است بارها به مسئولان امر از جمله استاندار، رئیس سازمان شهرداری‌ها و حتی وزیر کشور در خصوص بی‌انگیزگی شهرداری بندرعباس و ایرادات جدی در حوزه مدیریت شهری و خدمت‌رسانی به مردم تذکر داده و حتی موضوع را در قالب تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌های کشور و‌ سؤوال از وزیر کشور نیز پیگیری کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**پیرو همین اقدامات، سازمان شهرداری‌ها با اعزام تیمی ۷ نفره از شهرداری بندرعباس بازرسی بعمل آورده و به تخلفات و‌ کاستی‌های آن در خصوص مسائل فنی، اجرایی، نیروی انسانی و مالی پی برده است.

**رفتار پرسنل شهرداری در برخورد غیر اصولی و خارج از رفتار انسانی با یک زن سرپرست خانوار و  چند کودک صرف نظر از علل و عوامل اصلی آن که به ضعف دولت و سایر دستگاه‌ها در تهیه مسکن برای نیازمندان مرتبط است، ناشی از بی‌تدبیری، سوءمدیریت و بی‌انگیزگی مدیریت شهری در سطح کلان است که تا سطح عوامل اجرایی میدانی و کارمندان جزء این نهاد مهم تسری یافته است و چنین پدیده‌های تلخی را رقم می‌زند.
 
**لذا بر خود لازم می‌دانم ضمن اظهار تاسف از وضعیت کنونی مدیریت شهری و رفتار اخیر با یک نیازمند بی‌پناه، از استاندار محترم و وزارت کشور درخواست نمایم با توجه گزارش مستند سازمان شهرداری‌ها در خصوص سوء‌مدیریت در این نهاد، با قید فوریت اقدام نموده و از حیف و‌ میل اموال و سرمایه عمومی جلوگیری نمایند.

**همه این نکات را در کنار برخورد نهادهای نظارتی و ‌امنیتی با شهرداری بندرعباس و تذکرات مکرر آنها باید با جدیت در دستور کار قرار دهند.

**مردم شریف بندرعباس مطمئن باشند در راستای قسمی که برای دفاع از حقوق مردم  یاد کرده‌ام هم موضوع مصوبات قانونی برای تهیه مسکن اقشار آسیب‌پذیر و هم این موضوع را که ناشی از ضعف عملکرد وزارت کشور‌‌، سازمان شهرداری‌ها، استانداری هرمزگان و شهرداری بندرعباس است دنبال خواهم کرد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرداری بندرعباس مدیریت شهری منصور آرامی سازمان شهرداری ها شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندرعباس افزود: با اجرای موفقیت آمیز وعده صادق معادلات دشمنان بر هم خورد و آن‌ها نتوانستند ایران را در عرصه بین المللی منزوی کنند.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: اکنون با اجرای وعده صادق اقتصادی، مسئولان کشور باید با کنترل تورم، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نهضت بیداری نخبگان در دانشگاه‌های کشور‌های غربی افزود: با بیداری نخبگان در جهان در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و برخورد خشونت آمیز پلیس با معترضان نخبه، ادعای وجود آزادی بیان در کشور‌های غربی زیر سوال رفته است.

بیشتر بخوانید؛ امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

امام جمعه بندرعباس گفت: دستگیری بیش از هزار معترض در دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد که دولت آمریکا در موضوع آزادی بیان سیاست دوگانه‌ای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سفر روز گذشته رییس قوه قضاییه به هرمزگان افزود: با سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به استان و بررسی مشکلات حقوقی در هرمزگان بسیاری از گره‌های حقوقی حل شد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: یکی از پرونده‌های حقوقی که حدود ۵۰ سال مردم قشم با آن روبرو بودند، پرونده معروف به رفسنجان بود که با تلاش قوه قضایی و دولت مشکل سند این زمین‌ها حل شد. وی گفت: در این سفر بسیاری از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان نیزتعیین تکلیف شد.

 

دیگر خبرها

  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم