Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. کشف ۲ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندورود سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع سیگار‌های خارجی قاچاق در این شهرستان، موضوع ر دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی فرد مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل فعالیت وی ۲ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد. کشف ۳ و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ و نیم تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که توسط راننده خودرو از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. کشف ۲۳ فقره سرقت در محمودآباد سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

اواز توقیف ۲۵ خودرو و ۱۲ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: برابر دستور مقام محترم قضایی مبنی بر جلب محکومین کیفری و حقوقی ماموران موفق به دستگیری ۱۸ نفر در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسین زاده از دستگیری ۸ خرده فروش مواد مخدر در این طرح نیز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازدید از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیگار قاچاق مرجع قضائی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند