Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@20:10:41 GMT

کومان تکلیف مسی را روشن کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۰۶۲۳

کومان تکلیف مسی را روشن کرد

به گزارش افکارنیوز،

رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل اتلتیکومادرید اظهار داشت: من کاملا متوجه این هستم که مسی چرا ناراحت شده است.

شما باید بیشتر از اینها به مسی احترام بگذارید. این اظهارات در خصوص گریژمان واقعا غیرمحترمانه است. ممکن است در باشگاه جنجال به پا کند. من هیچ مشکلی بین مسی و گریژمان ندیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته، اظهارنظر های عموی گریژمان و مدیر سابق این بازیکن در خصوص مسی حاشیه‌های زیادی را در بارسلونا ایجاد کرده است.

مسی پس از این اظهارنظرها گفت که از اینکه مشکلات بارسلونا روی دوش او می‌افتد خسته شده است.

کومان ادامه داد: مسی را بیرون از بارسلونا نمی‌توانم تصور کنم پس بنابراین دیگر به سوالات از این قبیل که مسی می‌رود پاسخ نخواهم داد.

وی گفت: بازی کردن در ساعت 9 شب به تیم ما کمک نمی‌کند. من می‌فهمم که بارسلونا باید در این زمان بازی کند چون بازی بزرگی در حال انجام شدن است و زمان بازی اهمیت پیدا می‌کند. ولی در قسمت دیگر قضیه همیشه بازی کردن در این زمان به ما آسیب می‌رساند. شما دیر به خانه می‌رسید و هر 3 روز یکبار باید در فوتبال بازی کنید.

وی در خصوص عدم حضور سوارس در دیدار مقابل بارسلونا گفت: لوئیس بازی را از دست داده؟ خب ما هم بازیکنان بزرگی را در اختیار نداریم. هر مربی می‌داند که بازیکنان زیادی را به خاطر بازی‌های ملی و کووید 19 از دست می‌دهد.

سرمربی بارسلونا در خصوص ستاره‌های خود گفت: گریژمان به خوبی تمرین می‌کند و تلاش می‌کند که بهتر شود. کوتینیو هم به خوبی تمرین کرده و بدون مشکل در تمرینات ما حاضر شده است. او می‌تواند از ابتدای بازی در زمین حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: دی‌یونگ یکی از مهمترین بازیکنان ماست. در پست او ما بازیکن زیادی در ترکیب نداریم که او به همین خاطر نمی‌تواند زیاد استراحت کند. بازی فردا بسیار مهم است و باید بهترین تصمیم را بگیریم که چه بازیکنانی در ترکیب قرار گیرند.

کومان در خصوص فلیکس، بازیکن آینده‌دار اتلتیکومادرید نیز گفت: او بازیکن بزرگی است و آینده درخشانی زیر پیش روی خود دارد.

سرمربی بارسلونا در خصوص تمدید گوادیولا نیز گفت:‌به او دیروز تبریک گفتم که با منچسترسیتی تمدید کرده است.

پیش از این شایعه شده بود گواردیولا به بارسلونا بازمی‌گردد که با این تمدید قرارداد کمی این خبر زیر سایه قرار گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اتلتیکومادرید مسی کومان بارسلونا بارسلونا مسی اتلتیکومادرید رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه 

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟