Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@22:48:09 GMT

گل‌گهر صاحب ۲ ورزشگاه اختصاصی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۰۶۳۳

شرکت گل‌گهر در تلاش برای آماده‌سازی دو ورزشگاه اختصاصی‌اش در چندماه آتی است. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌ عمومی باشگاه گل‌گهر، علی جواهری درباره آخرین وضعیت ورزشگاه گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان که در اختیار شرکت گل‌گهر است، تمام استاندار‌ها و امکانات لازم برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر را داشته و از این بابت مشکلی نداریم، اما با تاکید و حمایت مدیران ارشد شرکت، درصدد هستیم تا چند ماه آینده ورزشگاه اختصاصی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گل‌گهر را نیز تکمیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله سکو‌های شمالی و جنوبی ورزشگاه، سالن بولینگ و ساختمان اداری - مالی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر، این باشگاه دارای دو ورزشگاه با استاندار‌های کشوری و لیگ برتری خواهد شد، گفت: در بازدید اخیر مدیرعامل شرکت گل‌گهر، وی تاکید داشت هیچ کوتاهی در بکار بردن مصالح عمرانی و تجهیزات باکیفیت در آن صورت نگیرد تا ورزشگاهی در خور نام گل‌گهر و سیرجان آماده شود.

مدیرعامل باشگاه گل گهر تصریح کرد: علاوه بر این دو ورزشگاه که دارای زمین چمن‌های طبیعی، مرغوب و استاندارد هستند، زمین‌های چمن تمرینی گل‌گهر برای تمرینات تیم‌های پایه در پردیس پیام نور ساخته و راه انداری شده است. همچنین زیرسازی چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی شماره ۲ گل‌گهر به اتمام رسیده و بزودی چمن این زمین نصب می‌شود. برای مجموعه ورزشی شماره ۲ گل‌گهر ساخت هتل آکادمی را مد نظر داریم که این ایده در دست طراحی است. بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: بازی با مس از دیدار با سپاهان دشوارتر است/ ۲ بازیکنمان را به دلیل کرونا در اختیار نداریم

انتهای پیام/

برچسب ها: گل گهر ورزشگاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر گل گهر ورزشگاه ورزشگاه اختصاصی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان

ساعتی قبل شش کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان توسط تیم امداد و نجات هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر کرمان، ساعت ۱۳ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ و در پی اعلام گزارش گیر افتادن ۶ کودک در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج)، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و گیر افتادگان پس از رهاسازی از دیواره به محل امن منتقل شدند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: افراد گرفتار در کوه برای استفاده از تله‌کابین به کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) رفته بودند و هنگام بازگشت مسیر را گم کردند که با تلاش تیم تخصصی امداد و نجات و در صحت و سلامتی نجات یافتند.

کد خبر 750305

دیگر خبرها

  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • راز صاحب سینما می‌شود