Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:46:20 GMT

اعلام پایان یافتن مسئولیت امام جمعه بجنورد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۰۷۵۶

اعلام پایان یافتن مسئولیت امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های این هفته بجنورد که به دلیل وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان به صورت مجازی خوانده شده با اشاره به اسوه‌های قرآنی، اظهار کرد: برای سبک زندگی اسلامی یکی از بهترین شیوه‌ها تبعیت و پیروی از اسوه‌های کامل و سرمشق‌های جامعی است که قرآن برای ما مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: اسوه تمام عیار و کامل وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) است که در خطبه‌های قبل به ابعاد این شخصیت والا پرداخته شده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) و سفارش هفت گانه خداوند به ایشان و الگو گرفتن مردم در عصر حاضر افزود: اولین خصلت مسکین‌نوازی و نزدیک شدن به آن‌ها است و مسئولین باید این درس را از پیامبر بیاموزند.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: دومین دستور خداوند به پیامبر گفتن ذکر «لا حول و لا قوه الا بالله» است زیرا گره‌گشای مشکلات می‌باشد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دستور سوم خداوند به پیامبر اکرم (ص) صله رحم و رفت و آمد با خویشاوندان است.

وی چهارمین دستور خداوند به خاتم الانبیا (ص) را در سبک زندگی به پایین دست خود نگاه کردن و در امور مادی و عادی زندگی به بالاتر از خود نگاه کردن و شکر گذار نعمات الهی دانست.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: مؤمنان باید در راه دین و عقاید خود از سرزنش سرزنش کنندگان هراسی به دل راه ندهند و به مسیر خود ادامه دهند.

امام جمعه بجنورد در انتها خطبه‌های مجازی خود به پایان مسئولیت خود در این جایگاه اشاره داشت و از مردم استان خداحافظی کرد.

کد خبر 5076182

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ویروس کرونا هفته بسیج شیراز شیوع کرونا محدودیت های کرونایی آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بارش باران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کنگره جهانی امام رضا(ع) رسانه‌ای برای بیان ظرفیت جهانی شدن سیره و آموزه‌های رضوی
  • آیت‌الله جوادی آملی: فریب، راه نیست و با آن نمی‌توان زندگی کرد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت